Vårmammor 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2011

Instämmer i gratulerandet, så glad jag är för din skull!! :love: Våra missfall var ju närliggande har jag för mig sen hösttråden men du har i vilket fall som helst funnits i mina tankar sedan dess :) Måste erkänna att jag varit hemskt nyfiken på vem du var också ;)


*kl*
Imorn kl 8 är det dags för oss igen! :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2011

Yes jag jobbar på apotek som receptarie;) Dock ska jag kanske erkänna att jag är inte superhemma på egenvårdssortimentet gällande barn:angel: Men mycket annat kan jag.

Idag har jag suttit 2,5 timme hos frissan och blitt fin i håret. Berättade för henne att vi ska få tillökning, men det hade hon visst redan anat när jag var där sist. Jag är så dålig på att ljuga:cool: Hon ska ju med bli mamma så det blir la ca 1,5-2 månader emellan dem. Så vi får väl fika en massa ihop sen:D
 
Sv: Vårmammor 2011

Jag råkade gå in i fel vårtråd ;) Men ang travelsystem på vagn så vet jag att Teutonia, Brio, buggabo, emmaljunga och cresent iaf. Dessa har jag kollat på.
Vagnar gjorda innan 2008 funkar inte med detta. Brio behövde samma årsmodell på vagn som barnstol sa de till mig i affären...
Tror att det finns massor mer. Hauk har med men den har jag aldrig sett live.
 
Sv: Vårmammor 2011

Ja det är ju en hel djungel! Finns ju fina vagnar på tradera som är nya med travelsystem för vettig kostnad men de babyskydden har ingen bas och det är ju så korta bilbälten i min v70 så jag vågar inte chansa! Men tack för tipsen!
 
Sv: Vårmammor 2011

Är det skillnad på bältena i v70? Jag har också en v70. Vet du om det är skillnad på fram och bak?
 
Sv: Vårmammor 2011

Ingen aning om det är skillnad på fram och bak, vet bara att syrrans lilla babyskydd inte gick att sätta fast helt 100% så det är korta i bak iaf.
 
Sv: Vårmammor 2011

Nu är jag hemma och har 6 st toppenfina bilder :love: Stackarn hade hicka därinne och levde runt som attan :D Men det har allt den ska ha och alla organ såg jättebra ut. Jag var lite nojjig för hjärtat, har ett kusinbarn som föddes med ett halv hjärta, men där fanns allt. Sambon filmade också :) Bilderna kommer upp ikväll eller imorn när sambon kommit hem och scannat in dem :)
 
Sv: Vårmammor 2011

Tack! Nu känns det verkligen att det är på riktigt :D Hoppas det gick lika bra för fitzy också. *håller tummarna*
 
Sv: Vårmammor 2011

Grattis grattis :banana:

*Kl*
Sambon är orolig eftersom jag har så ont (foglossning redan nu) och därför bokade han in ett UL privat nästa vecka. Tror det är på tisdag eftermiddag. Då ska vi få bilder på både papper och CD med oss hem :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2011

Det är det ju liiite tidigt för när det gäller oss ;)

Kan ju skvallra om att sambon lätt är den som mest ser fram emot UL och sånt. Jag konstaterar det mer :p
 
Sv: Vårmammor 2011

Haha, jo, jag läste hans blogg och han verkar väldans ivrig :D Gulligt ju! :love: Vilken vecka är du i nu? Jag är i 18+1. Kan knappt förstå att jag snart är halvvägs :o
 
Sv: Vårmammor 2011

Vad roligt! Grattis!!

Jag hade på känn att det var du som var du. Tror jag listade ut det från virktråden, men jag var så klart inte säker.

Blir det fina virkade nallar och smådjur till den lilla/e nu då? Dina alster är såååå fina! :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2011

Här gick allt bara fint! de va en väldigt livlig prick därinne!! hon fick vänta med att kolla hjärtat tills den somnat för den va inte still en sekund! men allt såg fint ut å jag blev framflyttat 5 dagar mot vad jag trodde! trodde de va 19+0 idag men 18+2 så ganska så bra beräknat ändå!! fick fina bilder med!! nu känns de som man kan slappna av ordentligt ett tag.. hade även moderkakan lite i framkant så kanske tar lite längre innan jag känner några sparkar!
 
Sv: Vårmammor 2011

Har han bloggen länkad här på Buke eller hittade du den på FB? :p Och ja, han är jättegullig! :love:
Jag är i vecka 10+5 så det är inte så långt gånget.

Halvvägs ja. Då är det ju nerförsbacke sen ;)
 
Sv: Vårmammor 2011

Han länkade här så den kom upp i lilla listan till höger. :)


fitzy - Grattis, va kul! Då ska du ha dagen före mig då :D

Jag har nu en nästan 10 minuter lång film. Ska se om det går att klippa ihop något vettigt av det. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 647
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 127
Senast: LovingLife
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 766
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 209
Senast: Bobloblaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp