Sv: Vårmammor 2010
Viv: Vilken trevlig sida, tack
Annars är jag pissesur just nu..Tror ni inte att vår toalett slutar fungerar mitt i natten idag?? KUL! Stopp som vi inte kan lösa själv..Så jag har fått kissa i badkaret, och jag som aldrig kissat i duschen ens!! Men nu var jag så illa tvungen. Tappade humöret nåt så fruktansvärt, ville bara riva hela huset, skrek, slog i väggen, bad sambo slå sönder hela badrummet och hatade allt och ville promt flytta nu
Kul när man är inne i sitt lilla vannsinne att man tänker: detta är för jag är gravid" men man kan inte styra det.
Sambon tittade på mej, sen flinade han, sa: Luugnt älskling, tänk på bebisen" och tog tag i mig och kramade om mig. Då började jag såklart gråta, otröstligt
När jag sen skulle göra mitt i badkaret satt jag och grät och kände mig så förnedrad, men vad ska man göra, kissa måste man ju, man är gravid och har UVI lixom.
Så nu väntar jag på spolbilen som får komma och spola rören, för en jävla summa..och vi hoppas att det löser stoppet..Alltid kul med såna extra utgifter när vi redan är oroliga för ekonomin..
Funkar det inte får jag ge mig hem till mamma, för jag vill gärna slippa kissa på mina egna fötter varje gång..
Dessutom har jag ont i ryggen, sambo fastnade i en mega driva igår en bit från vårt hus, och jag skulle, fast han sa till mig att låta bli, hjälpa till och gräva och putta..Smart..Men han har ju också ont i sin rygg så jag ville inte att han skulle göra allt själv..Dock kom vår underbara granne och hjälpte oss, och vi fick stå på hans uppfart, eftersom vi inte kom fram till vårt hus..Underbar människa