Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag gillar inte provisoriska lösningar. Då måste jag blöjor och sånt på två ställen och det vill jag inte. Det blir nog jättebra med ett skötbord i bebis rum. Det är på 12 kvm och innehåller just nu bara en spjälsäng, en fåtölj och en barnvagn. Så det behöver ändå fyllas ut.Ang skötbord så varför inte ha en skötbädd på tvättmaskinen och sedan på natten så byter du bara i sängen. Du kan ju ha en extra skötbädd som du lägger på sängen när du byter på natten. Det är sällan vi behövt byta på natten och de gånger vi gjort det är det på sängen bara. Inte krångligt alls
Oj då, ja, då lär det bli trångt! Hoppas att ni hittar ett hus snart!Åhh, jag önskar att vi hade ett barnrum. Just nu bor vi två vuxna, två rottweiler och en tioåring på 82 kvm. Det funkar men finns inget extra rum till bebisen. Så nästa vinter kommer det bli trångt här. Men vi letar hus för fullt så det löser sej alltid.
Åhh, jag önskar att vi hade ett barnrum. Just nu bor vi två vuxna, två rottweiler och en tioåring på 82 kvm. Det funkar men finns inget extra rum till bebisen. Så nästa vinter kommer det bli trångt här. Men vi letar hus för fullt så det löser sej alltid.
Och jag då som inte begrep hur vi skulle få plats med en bebis i vårt hus på 144 kvm! Alla rummen var ju upptagna. Vi fick sälja av lite grejer, en extrasäng bl.a för att få ett tomt bebisrum. Vi har ett jättestort vardagsrum som egentligen är ett sovrum också, så där går det att sätta upp en vägg om vi skulle bli en till i framtiden.Och jag tycker att vi bor trångt, era stackare!
Vi bor två vuxna och en liten hund på 64 kvm och snart då en liten Bebis. och som sagt, vi letar också hus...!
Och jag då som inte begrep hur vi skulle få plats med en bebis i vårt hus på 144 kvm! Alla rummen var ju upptagna. Vi fick sälja av lite grejer, en extrasäng bl.a för att få ett tomt bebisrum. Vi har ett jättestort vardagsrum som egentligen är ett sovrum också, så där går det att sätta upp en vägg om vi skulle bli en till i framtiden.
Det jag saknar mest är just de där extra utrymmena man har i ett hus. Kanske ett extra rum för datorn och sådana saker. Garage eller föråd för allt annat skit man behöver. Nu ligger t.ex våra dynor till utemöblerna i sovrummet och tar plats bredvid min träningscykel. Plus att jag skulle vilja ha hästen hemma. Lite svårt nu med 20 kvm gräsmatta FAst vi har lägenhet på bottenvåning så vi har "riktig" altan och t.o.m jordgubbsland
Nu man börjar ångra att man snålade lite när vi skulle bygga vårt hus och gjorde ritningarna själva. Blev helt felprioriterat, gjorde rummen efter hur vi levde då. Blev bara 2 sovrum när vi lätt kunnat göra ena till två, gjort mindre kök och inte ha ett jättebadrum.