Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Och värst av allt är att flytta in i en begagnad bostad! Det tar minst ett halvår innan jag känner att det är mitt smuts liksom, innan kök och badrum inte känns läskiga längre. Fast jag är lite extrem kanske.Här är en till som hellre köper nytt *viftar med handen* vad jag har svårast för när det gäller ärvesaker är lukten! Alla hem "luktar" ju olika, man använder olika sköljmedel osv. Hur mycket jag än tvättar eller vädrar så tycker jag aldrig att den där lukten försvinner, det luktar liksom inte mitt.
BM-besök idag i vecka 20 [19+3]
Blodtryck: 132/79 (130/80)
Värdena inom parantes är från inskrivningen 29 september.
knapplån.
Är det någon annan än jag som insett att inte bara magen och brösten expanderar?!??!
Min röv är jättestor, jag kan inte använda min vanliga storlek på strumpbyxor och sånt!!
Hur upplever ni andra rörelser i magen?
Jag har aldrig känt den där "sprattlande fisken" eller "fjärilsvingar". Jag har känt en rejäl puff, en välriktad rörelse helt enkelt och de känns när den snurrar runt därinne.. Jag trodde ett tag att jag aldrig skulle få känna nåt men en revbensspark satt bra förra helgen..
Jag har nästan exakt samma blodtryck som du, 130/75 och min BM sa att det är lite väl högt för min ålder, 23. Din BM sa ingenting om nåt sånt till dig?