Sv: Vårmammor 2010
Klart det är upp till var och en..Många tänker nog som första tanke att det är för att mamman är fåfängd och inte vill för att denna inte vill förstöra sina bröst, är bekväm osv osv.(för det finns dom som väljer bort det av egoistiska skäl)
Men som sagt, man ska aldrig döma någon innan man vet orsaken till folks beslut. Folk som inte vet, har klart fördomar och åsikter..men DU vet ju varför, och det är DITT beslut.Så strunt i vad folk säjjer, du vet ju varför! Som jag skrev innan, kärleken och närheten får du ju ändå med ditt barn! Kanske känner du när barnet kommer att det går bra ändå, eller så känner du absolut Nej, men oavsett, så är det ditt beslut och det kommer bli toppen iaf, det är ju bara en liten del av allt..
Jag beklagar att du fått gått igenom något så fruktansvärt, men beundrar dej för din styrka och att du tänker framåt, med olika lösningar beroende på hur mkt du orkar..Bra och mkt ansvarsfullt!
Jag vet hur det är att gå igenom tuffa saker man upplevet, men andra sidan är så mkt ljusare och du blir så mkt starkare när du mött dina demoner, dom kan inte skada dig längre, du har rätt till ett fint och vackert liv, vilket du har börjat gruna med din styrk att möta det som gjort dej illa, bra jobbat!