Sv: Vårmammor 2010
Jag tycker att du är jättestark som berättade detta! Har inte skrivit nåt tidigare, då jag oftast sitter och surfar på mobilen och det är lite pilligt att skriva inlägg då.
Tror inte att någon dömer dig efter vad du har varit med om. Och även om du inte hade berättat om anledningen till varför du väljer att inte amma så är det upp till var och en att bestämma det. Alla har sina skäl till att fatta det ena eller andra beslutet, oavsett vad det gäller. Vet man inte bakomliggande orsaker så ska man heller inte döma. Det har varit en fruktansvärd upplevelse för dig och jag har all förståelse och respekt för ditt beslut.Tack alla, skönt att få stöd man oroar sig lite när man berättar en sån sak. Att folk ska döma en på förhand...
Jag tycker att du är jättestark som berättade detta! Har inte skrivit nåt tidigare, då jag oftast sitter och surfar på mobilen och det är lite pilligt att skriva inlägg då.
Det var samma för mig. har heller aldrig känt nåt fladder utan bara sparkar som även känts på utsidan. Iofs tyckte jag att det var väldigt likt muskelryckningar i början, men nåt fladder har det aldrig varit.Kände sparkar för första gången igår jag har nog helt missat eller förträngt det där "fladder-stadiet" för här var det rejäla sparkar som man kunde känna från utsidan. Skum men underbar känsla