Sv: Vårmammor 2010
Åh vad härligt det låter när ni pratar om sparkar och så! Jag har inte känt av något alls, mer än att det porlar mycket i magen, kan det vara Bebis tro?
På tal om trötthet så är även jag as-trött. Ska jobba i natt och ställde klockan på tio i förmiddags, istället vaknade jag vid 14.... Snacka om fullständig ångest och hela dagen är borta. Får väl rida i mörkret som vanligt. Men jag får väl skylla mig själv.
Likadant var det häromdagen. jag hade jobbat på natten och tänkte gå upp vid 13 då dagen efter. Förmådde mig icke att öppna ögonen förrän klockan var 15.
Jag inbillar mig att tröttheten beror på graviditeten, jag skyller på den i alla fall!
Det är tufft med hästarna också just nu. Eller ja, nog mest innan jag väl kommer dit, för väl där är det härligt med sällskapet och den friska luften =)
Sambon ställer upp supermycket!! Men han jobbar ju så gott som heltid alltid. Annars sköter han det mesta av hushållssysslorna.
Men nu är det snart dags att ÄNTLIGEN få vara med i magtråden och visa upp magen. Vi sa att det nu börjar synas så smått så foton ska nog tas i dagarna
Nu ska jag sätta mig i soffan och i alla fall vika lite tvätt. Känns som att det blir min uppgift