Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leggings/strumpbyxor ser så tight och obekvämt ut tycker jag, gillar inte att ha det själv heller, så då blir det inte att jag köper det till bebisen heller.
Bolibompa har en egen kalender med namnsdagar, dels de som finns "på riktigt" och sen namnsdagar som barn har skickat in...
Tyvärr verkar inte ditt namn finnas med....
http://svt.se/2.128233/pgrp_a-g?lid=puff_1877804&lpos=lasMer
Jag kan skicka in ditt namn om du vill?
Lite sent svar ...
Men hon kanske kan bada tillsammans med dig eller pappan ?
Om ni har ett badkar alltså
Milton har ett par jeans nu! Dom är inte stenhårda men inte heller jätte mjuka men han kan då röra sig fritt i dom! Han har skjorta och pullover när det är kalas och jag tycker han är jätte söt i det!
Han äger inte ett enda bamseplagg då jag inte tycker han skulle passa i det. Är vi bara hemma eller iväg till vänner så är det body och mjukisar! Har alltid body och ska vi ut blir det en luvtröja alt. tjockare tröja över(+overall) Skulle aldrig sätta på honom tights under bodyn! I så fall över!
Det är ju tur att vi alla får klä våra barn precis som vi själva vill och tycker!!
Har ni andra 'snöat in' på någon speciell färg till barnen eller är det bara jag som dras till en viss färg? Hon har de flesta färgerna men en färg är nog överrepresenterad.
Det måste vara ganska ovanligt. Stämmer liksom inte alls med det man fick lära sig på biologin.min man har mörkbruna - men hans föräldrar har bägge blå ögon.