Sv: Vårmammor 2010 del 6
Hahaha, gud vad söt hon är!
Hahaha, gud vad söt hon är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har sina stunder, lilla papi, när man älskar honom extra mycket helt klart.
Haha, jag är ingen stjärna på cupcakes. Har gjort några, men då har jag bara googlat på cupcakes och recept, har inget standard jag kör. Brukar titta på den här tjejens creations. Hon är verkligen superduktig och delar med sig av recept och tips på hur man gör vissa av hennes skapelser.
Helt livsfarligt att gå in där, jag kan fastna i timmar och bara titta.
Usch o fy- jag hoppas verkligen att det vänder för alla er snart.... Jag förstår dig precis. Har kommit på mig själv att jag blir superledsen för sakersom jag tidigare inte reagerat så på. Såklart att man gråter när man ser vad som kan hända- även om det bara är "på låtsas". Inte alltid men när man redan är skör så är det inte långt till gråt
Vi lägger alltid V runt kl 21 och inom kort sover han då väldigt djupt inför natten. En gång somnade han på soffan av olika anledningar och då när vi skulle byta blöja och sätta på pyjamas kl 23 så vaknade han och var så där hysteriskt ledsen. Kanske förstår de inte riktigt vad som händer när de vaknar till så där?Är nattskräck nåt som så små barn som vi har kan drabbas av? Inatt vaknade Thea när jag skulle vända mig, hon försökte ta bröstet och vaknade när hon inte fick grepp på en gång och började gallskrika.
Ungen verkligen total skrek!!!!!!!!!!!!!!!
Fick gå runt och guppa, krama, trösta... Klockan var 2 så jag gick upp, satte på TVn och förberedde mig på en LÅNG natt, men efter kanske en halvtimme var hon så lugn att jag kunde gå och lägga oss igen!
Hon kompenserade upp det genom att sova till 9 imorse.
Kram på dig, vännen! Det verkar som att du har det riktigt jobbigt med allt som händer just nu...Jag är i vanliga fall väldigt känslig, har lätt till tårar etc. När jag sedan var gravid blev jag nästan helt tvärtom, iskall och sköt bort mycket känsliga saker. Nu när Milton väl är här så är jag, om möjligt, ännu mer känslig än jag var innan jag blev gravid. Usch, måste ta mig i kragen och sova nu. Ska krypa ner bredvid sambon, hålla om honom och försöka somna helt enkelt.
Imorgon blir det mer tårar, för då är det dags för det där nedrans återbesöket hos barnmorskan och då blir det väl förlossningssnack......! Pi katten!!
Godnatt vänner