Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alicia har en gallerfilt från Lundmyr. Hon är väldigt varm när hon sover. Skulle hon mot all förmodan bli kall om fötterna lägger jag på ett hörn av mitt täcke. Pyjamas har hon ibland, ibland inte beroende på värmen.
köpte du inte en sadel?
Usch,ångest
Min smarta sambo har faktiskt lagt över bilderna till en egen hårddisk nu,kopierat såman inte förlorar om det skulle vara så att nån dator kraschar..För vilken sorg och förlora sina foton
Vad började ni med för smakis, potatis eller något annat?
Nästa vecka blir ju S 4 månader så då ska vi ge oss in i hela den världen, helt ärligt tycker jag det är läskigt. Amningen fungerar så himla bra nu och det är så enkelt och smidigt, men amma kan jag ju inte göra hela livet. Har dock bestämt mig för, och upplyst sambon om, att det bara är smakisar nu - jag vill helamma MINST 6 månader innan vi börjar byta ut något mål mot mat. Men med smakisar så är väl inte tanken att de ska äta sig mätta heller så, utan just få testa på olika smaker och konsistenser.
Ang. amning och så föresten - hade en diskussion med en vän igår. Hennes amning har fungerat smärtfritt från dag ett, barnet har alltid gått upp kanonfint i vikt osv. Nu har hon bestämt sig för att sluta amma - för att hon känner sig nöjd. Barnet har fått börja med smakisar, och det är efter att de introducerade det som hon bara slutat tvärt och ger ersättning istället. Jag vet att alla gör precis som de vill, men min första tanke var "Vadå du känner dig nöjd? Ditt barn då?". Hen är 4 månader gammal, och jag ser liksom inte varför man vill avbryta något som fungerat så bra hela tiden, innan alla rekommendationer?
Är det jag som är helt körd eller är det någon som förstår hur jag tänker?
*kl*
Måste fråga alla er andra vad ni har för nåt i sängen till era bebisar.
Har ni täcken eller sover era bebisar i sovpåse?
*kl*
*kl*