Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fly fältet så lär de säkert känna varandra bättre
Du som kan, ett av fjolårsfölen försökte dia på mitt sto igår. Betyder det något? Tänkte om hon känner något som inte jag ser...
Vi är inte direkt superrika. Men jag vet att sambon precis satt ut en annons på en traktor som han redan fått massa svar på. Då tyckte jag att jag skulle få några tusen av dem
Körde dessutom med att om jag inte har någon vettig vagn att köra med så är det ingen idé att behålla ponnysarna alls att jag likaväl kunde sälja dem!
Och även om han inte erkänner det så är han lite fäst vid dem med så han vill nog inte göra sig av med dem.
Hörrni - ni har gett mig en rejäl tankeställare idag! Jag har inte ens funderat på hur vi ska lösa det om jag måste åka in till förlossningen på dagtid. Sambon reser ju i jobbet och kan vara 15 mil hemifrån om det vill sig illa. Hur gör jag då? Måste komma på en reservplan inser jag! Tack för påminnelsen, undrar varför jag tagit förgivet att bebis ska komma på natten? Känner mig lite dum...
Har du inga bilder på dina sötnosar??
Huvud: Ruckbart
SF: 38 cm
Kan du inte lämna hästen på stationen o slippa tänka på det då? Eller nån annan som kan ta tag i det några veckor?
Min sambo jobbar också iväg- händer det något akut tar jag med min syster tills han hinner hem. Tror ju inte att man klarar av att köra själv.... hihihi