Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hördudu... ska du verkligen stå med två busar sådär...
Skönt det ser ut i solen. Här har det spöregnat så gott som hela dagen..
Kl
min sambo är för rar! Han fick ikväll känna på magen när den hade en sammandragning (säger man så?). Han tyckte det var dö-konstigt att den blev så hård, fick för sig att det är farligt och att vi kommer få en bebis som föds för tidigt då han tror att det är såhär det börjar. Stackaren!
Kl
Min närmaste granne är ju också gravid och har bf i slutet av augusti. Sen har jag misstänkt att det nyinflyttade paret två hus bort också är på gång med bebis. Man ser ju inte grannarna så ofta på vintern och när det händer har de stora jackor på sig. Idag var jag iaf ute och planterade påskliljor och penséer i krukan på trappen och pratade då med en annan granne. Hon bekräftade mina misstankar och det visade sig även att ytterligare ett par på gatan ska få bebis! Det blir alltså 4 bebisar på gatan inom några månader! Det känns verkligen kul! Jag som var orolig för att jag skulle vara ensam mammaledig på gatan!