Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen har dom ju 30 dagar på sig.
Fast är det 30 arbetsdagar eller 30 dagar? Är det arbetsdagar så är det ju 6 veckors handläggningstid så då kan man ju lugnt luta sig tillbaka ett tag till (fast det gör jag ändå!).
Men har du loggat in med e-leg och tittat?
För du ska ju se när anmälan har kommit in. Jag tror jag ringde mest för att kolla att den inte kommit bort i posten. Sen dök den upp på nätet
Ring och kolla!
Sen kom jag åt begäran om FP länken.
Du behöver inte känna att magen drar ihop sig i sammandragningarna. Jag känner inte mina utan märker dem bara för att jag råkar lägga händerna på magen. Fullkomligt normalt frågade nämligen min BM idag.
Gud vilken underbar lunch jag haft! Lunchade med vännen som också är höggravid, pratade massa strunt och sprang även på en bekant vi inte träffat på väldigt länge. Strosade sen runt på stan, småshoppade lite och sådär. Helt otroligt vad livet är härligt just nu, det känns så SKÖNT att känna såhär.
Tack för tipset
Sitter i renoveringskaoset(som jag verkligen är less på idag så jag vill gråta) och har tråkigt. Så det ska vi absolut titta på
Varför kom inte byggarna idag heller?? Jag är så less så less..det är ju så lite kvar..kan dom inte bara komma och köra järnet, så jag kan få hinna boa innna tösen kommer
Lycka till!
Jag har läst om det, men det känns så himla udda och ovant. Har ju liksom haft kraftiga SD sedan v. 20+6 och känt i princip alla - så det här var nåt nytt. Men väldans skönt måste jag säga