Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara får fråga vad du menar med tarkettgolv? Då Tarkett ju också säljer parkettgolv? Nyfiken på vad ni valt som håller mot leksaksmärken bättre än trägolv?
Vad är Reflux?
Men du... pssst. Du kan ju ha den gamla vagnen stallet. När den sen luktar illa så kanske han hellre har en vagn än en scooter.... hihihi.
Jag tycker kalas är jobbigt för jag är alltid så uppbokad. Helger är så gott som alltid helt fullbokade med hästaktiviteter och annat, och sambons familj har en tendens att ringa fredag el lördag och bjuda på "kalas klockan 2" som innebär att man ska sitta och dricka kaffe till kvällen. Då ropar sambon mig och frågar om vi kan, vilket jag självklar inte kan... Och så jag the bad guy som vanligt. Sen skulle ju han kunna lära sig när hans familjemedlemmar fyller år, men det är faktiskt inte mitt problem.
Vi har inte så stora släkter så egentligen borde det gå att fira alla på smidigt sätt, men så är det inte nu...
Min familj å andra sidan firar allt och lite till, ofta med stora fester, bjuder på mat och mycket presenter. Men då är allt så välplanerat att det inte finns nån risk att man missar det. Dessutom oftast då på kvällstid.