Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

:DVisste inte ens att de gått isär;)
Hörde dem på en fest för många år sen, kollade upp några låtar och laddade ner dem. Så sån jättekoll har jag inte på bandet mer än att jag visste att Nicke Borgs låtskrivare va med :D

Men ska vi försöka komma fram till nåt datum för Halmstad-träffen?
Om det fortfarande är aktuellt?

Jag har tydligen inte sparat din blogg så om du vill får du gärna Pm:a adressen till mig! För jag är väldigt nyfiken på hur det blev! Då jag själv snart förhoppningsvis ska inreda barnrum!(den enda rummet jag vet hur jag vill ha det :p)

*kl*

Här är en som bara slötittat på några delfinaler men hoppade över finalen! Iofs minns jag inte många låtar från delfinalerna, va roligare att prata med sällskapet :p

Ska ni andra hitta på en söndag som denna då?
Här har sambon jobbat natt så han ligger och sover. Milton med för tillfället så jag har hunnit gå ut och gå själv med hunden en lite längre vända. Även fast det är mulet idag så va så jätte skönt väder att ut och gå i! Dessutom börjar det komma fram asfalt på vissa trottoarer och det är så lätt att gå nu! Längar tills dom har sopat upp allt grus!
Ute på stan va det helt dött förutom en poliskontroll mitt på stan(fanns inte mkt bilar åt dom att kolla upp) När Milton vaknar funderar jag på om vi ska ut och gå med vagnen en sväng och gå till Ica och hanlda lite frukt och något mer som han skulle kunna tänka sig att äta! Eller åka ut till hans morfar och lämna tillbaka vinkelslipen. Svåra val här i livet :p
I em när sambon vaknar så åker vi troligen hem till goda vänner och dricker kaffe! :)
I det stora hela så hoppas jag att dagen går fort för i morgon är det måndag och då är det fullt upp med banken, husbesiktning, 25års kalas och frissan för min del! :banana:

Ja nu bestämmer vi nåt tycker jag :) jag kan inte nu på ons den16:e och inte den 31:e.

Förslag på datum:
22
24
29
30

Som sagt bara förslag, kom med egna eller skriv upp er på den dagen/dagarna som passar bäst så kan vi försöka pussla ihop nåt :)

Den 22 mars går tyvärr bort för mig p.g.a en jäkla onödig sak.
Ska komma nån brandskyddsinspektör (säkert jätteviktigt) men fanskapet kunde väl specificerat nån tid. På lappen står det nån gång mellan 10-15:grin::mad: Sambon kommer hem klockan 13:45, men det går liksom inte att chansa när vi har hundarna heller, annars hade brandsnubben kunnat gå in själv.
Annars är resten av mars tom.

Michellans blogg finns om du trycker på hennes namn över avatarbilden;)

För övrigt idag ska jag och stalltjejerna ta med Oscar och åka till Borås och kika i lite hästaffärer. Hoppas komma hem med ett sidepull i passande stolek till min bautahäst.

Håller tummarna för att besiktningen i morgon går bra :bump:

*kl*

Här har det ju varit lite fullt upp ett tag, jag skall fixa in lite bilder å lite text om min lilla 1-åring snart. För tillfället har vi besök här på gården och igår var vi på tävling med pållen hela dagen. Vilket tyvärr inte gick så bra, så nu är det en akuttid hos Equieterapeuten som är bokad på måndag morgon. Då susar jag fram här i skogarna runt Köping igen ;)

Ni som har hästar, hur ofta använder ni er av Equieterapeuter?

*kl*

Nu ligger det bilder på Isabellas rum i min blogg för er som ville kika :idea:

Åh :love: det blev jättefint!! Usch vad avis jag blir, löjligt egentligen, :crazy: men jag vill också inreda ett lila (eller rosa) rum.. Här blir det bara blåa/gröna.

Isabellas rum kommer att bli skitsnyggt, det kändes så mysigt och personligt. Ser fram emot att se fler bilder sen. Tänkte själv slänga in bilder på mina pojkars rum sen när de är klara, jag är lite slö :angel:

Michellans blogg finns om du trycker på hennes namn över avatarbilden;)

Ohh Tackar för tipset!! :)

Hoppas du hittar ett sidepull! Förstår att det inte är lätt att hitta passade saker till din häst! Du kan inte prata med dom om dom kan beställa hem då annars?

Åhhh va jag skulle vilja ha detta....
godis_hus-341x272.jpg

Kl
Vi har ett litet dilemma ang öppnaförskolan.
T älskar att vara där. O jag tror det e bra för henne. Hon utvecklas nästan vid varje besök. Utan de besöken skulle hon "aldrig" möta andra barn. Men vareviga gång vi varit där har vi någon ny sjukdom med oss hem. De senaste månaderna har hon varit sjuk fler dagar än hon varit frisk. När hon är sjuk så funkar våra stadiga problemområden, sömnen och maten, ännu sämre.

Hur illa är det för en ettåring att vara sjuk så här ofta?

Jag läste nånstans att upp tom två års ålder är det inte ovanligt med en infektion i månaden! Innan immunförsvaret byggts upp sas. Men hur sjuk blir hon? Och är det varje vecka?

Använder du en EQ härifrån? Jag masserade och strechade mycket själv men varannan månad i perioder. Oftare om det var problem.

+ armani_: ja ja så säger ni bara ;) erkänn att ni följt varenda delfinal... ;) :D

Förövrigt håller jag med er om Saade, dansar bra, utstrålning o ganska söt. Men inte alls min typ av musik. Vi var tvugna att hålla lite på nicke borg då Fredrik som skrivit låten är nära vän till oss, eller sambon egentligen.

Fasen, du kom på oss :D
På tal om Nicke Borg så måste även jag säga att jag höll på honom igår, kom på det när jag läste att du skrivit att ni "var tvungna" att hålla på honom, låten är ju superbra! Och vad häftigt att ni känner låtskrivaren, klart ni skulle hålla på honom då!

Jag åker alltid till Kolsva med hästarna. Där har jag hittat den bästa :)

Nu har ju jag pållar med lite skumma problem som jag inte kan underhålla själv, snett bäcken tex. Stretching kan jag ju göra själv, med massage skulle jag behövt Juzzen till :D

Förslag på datum:

24

30

Plockade bort 22 för då kunde inte AKB
29 plockade jag helt fräckt bort, för då har jag för mig att vi var två som inte kunde.

Så 24 eller 30 är det som gäller nu då alltså =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 304
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar