Världscupen 2013-2014

Sv: Världscupen 2013-2014

Imponerande att kunna hålla rytmen när Martin Fuchs häst Kickar som en galning flera gånger mellan hindren...

Någon som vet om ryttaren som red för 1-2 årsen är med i år. H*n red en skimmel som såg ut som en ponny i utseendet? Kommer tyvärr inte ihåg vad hästen hette eller ryttaren :(

lite för bråttom :( Synd att det blev två nedslag, med bara ett hade hon ju säkerligen fått poäng som förra veckan, med den tiden! :eek:

Bella Donna...

Vilken fantastisk häst! Större modell av häst med en liten ryttare som Meredith... Riktigt roligt att se dem faktiskt...

Så synd att bommen rullade på sista...

Även Frank Schutterts häst såg ju lite väl busig ut...

kl
Embassy II gillar jag, snygg häst.

Jag tycker Maria Wallgren är en rätt duktig kommentator faktiskt, behaglig att lyssna på och verkar hyfsat insatt. Roger Blomqvist försöker ibland stressa upp stämningen verkar det som och är inte alls lika insatt

Senast ändrad:

Nej det var väl en pullargrimma och en remont? Repnosgrimman och remonten den var ett tidigare ekipage var det Geir?

Ja om weishaupt hade dubbla så är det tre som ridit med dubbla nosgrimmor. Är det mode nu?

Sassiball jag tittar på SVTplay. Sammandrag kommer 17.00 på Tv SVT1

Jaha...

Jag noterade inte någon som red med pullar och Remont ( Måste ha varit på toa) För något liknande hade jag nog lagt på minnet (Verkar vara ren galenskap med just den kombinationen)

Någon som vet om ryttaren som red för 1-2 årsen är med i år. H*n red en skimmel som såg ut som en ponny i utseendet? Kommer tyvärr inte ihåg vad hästen hette eller ryttaren :(

Levisto Z och Judy-Ann Melchior är det kanske du tänker på? Ingen aning om de fortfarande tävlar, fantastisk häst dock! :love:

Levisto Z och Judy-Ann Melchior är det kanske du tänker på? Ingen aning om de fortfarande tävlar, fantastisk häst dock! :love:

Såg de två live i Rotterdam i somras!

999338_10152977338510484_4906886_n.jpg

Såg även på Facebook för nån vecka sedan att Levisto Z avtackades under unghäst VM och nu är glad pensionär.

Himla fin häst! (Kul att du nämnde det ekipaget för det var de första jag tänkte på när jag såg ponnylik för Levisto ser ju verkligen ut som en stor ponny!)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar