Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns många världsryttare som har en lite udda stil men som bevisligen funkar (ta gamle Boosty tex)
Jamen var det inte italienare? Som lika gärna kunde hållt i bettringarna? Och som såg ut att vara 1 meter för lång för hästen och hästen som dessutom såg lite rund ut och inte alls såg ut som någon atlet.. i mina ögon!
Jag saknar det här ekipaget i världscupen, vilken häst På tal om lekande lätt alltså.
http://www.youtube.com/watch?v=6IPL1_SLGEg
)
Åh Rodrigo
Min stora idol sen jag var liten! Han rider så stiligt!!!
Var har han tagit vägen??
Ehrm, jag har tydligen lite svårt med mina idiom Var kanske lite trött när jag skrev. Vad jag egentligen menade var "En häst som verkligen får det svåra att se enkelt ut"
På den videon är det ju Jos Lansink?
(
MicMac tex fick ju Angelica tillbaka för den inte hoppade med dåvarande ryttare... den hästen hade ju varit spännande att se i en VM-final
Tror de övriga 3 ryttarna hade lämnat walkover istället för att gå en säker död till mötes
Minns varmt tråden här som följde web-kameran i hans box slavisktÅH!
Och Goldfever är ju pappa till mitt favoritsto, Gotha!
haha, va lustigt, det hade jag ingen aning om! Men varför egen utgång? Är väl bara att kolla så att ingen gå där samtidigt?Goldfeaver hoppade som en Gud, men huh vilken häst att ha att göra med! Hade en egen utgång från stallet, ingen annan häst fick gå där.. Galen att leda.. Fick vara helt själv i skrittmaskinen.. Men vilken häst!
KL
Kikade på sammandragningen på SVT i helgen och reagerade på utrustningen på ett ekipage. Den norska ryttaren Geir red med, vad jag tyckte det såg ut som, remontnosgrimma OCH engelsk nosgrimma (inkl flärp för aachen, men ingen snokrem då ). Varför?
Såg en clinic med Alexander Zetterman i helgen.. han tog upp precis det här med udda stilar osv som inte alltid såg så snyggt eller effektivt ut och tänkte att något måste ju dom här ryttarna ha gemensamt och det är att dom kan motivera hästarna att verkligen kämpa för sina ryttare..
MicMac tex fick ju Angelica tillbaka för den inte hoppade med dåvarande ryttare... den hästen hade ju varit spännande att se i en VM-final
Tror de övriga 3 ryttarna hade lämnat walkover istället för att gå en säker död till mötes
Det var ingen sådan här då?