Världscupen 2013-2014

Sv: Världscupen 2013-2014

Rodrigo har nog tyvärr inga bra hästar just nu, var längesen jag såg honom :(

Var inte han med i nån Nations Cup eller GCT nyligen? Vet att jag sett honom ett par gånger i höstas.. men å andra sidan så har jag kikat på det mesta som streamats live så det kan ju ha varit nån 1.20 eller liknande ... Men är ganska säker på att jag såg honom i en större klass för inte alls länge sedan, minns bara inte vad det var han red ...

Startlistan för dagens klass
Startlista

Några små guldkorn jag håller ett extra öga på under klassen är:
*Malin Baryard (såklart) Tornesch såg riktigt fin ut i Södertälje!
*Alberto Michan Halbinger med Roffes förra Carusso La Silla
*Angeliqa Augustsson med Mic Mac De fajtas ändå tillsammans även om de kan se väldigt livligt ut
*Meredith Michaels Beerbaum med Bella Donna, Gillar den hästen SKARPT!
*Luca Maria Moneta, bara för att jag gillar hans hästtänk
*Luiciana Diniz med den helt fantastiska Winnimood!
*Patrice DeLaveau med Orient Express :d

Har ni några guldkorn?

wohoo :bump:
Jag skall på möte klockan fyra, men hoppas att Malin och Angelica hinner rida iaf, så kan jag titta på omhoppningen ikväll :D

Tack för startlistan!
* Malin och Angelica är ju ett måste!
* Luca Maria Moneta fick jag upp ögonen för förra sändningen så han måste jag spana lite extra på.
* Annars är mina "topp tre" Maikel van der Vleuten, Scott Brash och Gerco Schröder. Har alltid kollat lite extra när de tre rider, vet inte riktigt varför, det har bara blivit så!

*KL*
Har absolut ingenting med hoppningen att göra, men vilka hemska jackor Lotta Björe och den andra programledaren tvingas ha på sig! :o

Haha jag har en liknande, fast inte så blank... Varm som attan! =)

Blev glad när de ska intervjua Luiciana Diniz i pausen mellan grund och omhoppning =D

Förste ryttaren har ett Pelham med parerstänger... Annorlunda...

Senast ändrad:

Kanske skulle ha specificerat att det var färgen jag mest ville komma åt. Jag och orange har aldrig varit vänner :p

Fy fan va snyggt Malin rider!!
Man ser hur hon verkligen ställer hans huvud så han verkligen ska SE hindren trots att han är enögd...

Ja någon måste göra det också :p

Varför var man tvungna att ta bort Tornech's öga?

Hade inte tackat nej till Carusso LS La Silla, vilken snygging!!

Senast ändrad:

Okej, tack så mycket! :)

All heder åt speakern i Helsingfors, talar både Engelska, Finska och Svenska. Hade jag behövt växla mellan tre språk så intensivt skulle jag snurra till det ordentligt, haha! Klarar knappt av att läsa på engelska medan jag lyssnar på tysk musik :crazy:

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar