Världscupen 2013-2014

Trist att Delaveau inte gick igenom besiktningen idag. Alltid tråkigt när någon som ligger i ledning inte kan fortsätta men så är ju vår sport.

Usch vad tråkigt för Malin! Helt rätt att avbryta.

Ska bli spännande att se vem som vinner, jag hoppas att vi kan bryta trenden så att någon europé vinner :p Amerikansk vinst två år i rad ju.

Då Steve Guerdat varit min favoritryttare ett bra tag (åtminstone sedan -05 då han red Pialotta) var ju det här en sorgens dag. Avgudar Steve & Nino något sanslöst mycket, även om man sitter lite med hjärtat i halsgropen när de tar det där sista, korta, korta galoppsprånget innan hindret. Kul att Deusser vann, onekligen en ryttare man unnar all framgång och vilken häst han sitter på sen. Tycker att det var idel världsklass på i alla fall topp 5. Samtliga där är verkliga favoritryttare hos mig, och framför allt då Steve :)

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV