Världscupen 2013-2014

Sv: Världscupen 2013-2014

Det är förmodligen svårt för Björe att se ibland det är ju inte alltid de är på plats utan de kommenterar ganska ofta från Stockholm tror jag och då är de hänvisade till samma bilder vi ser och enbart de bilder arrangören väljer att visa vilket inte alltid är bästa vinkeln för att se varför ekipaget river. Är de på plats så är det inte heller så lätt att se alla hinder då de ju sitter utanför banan och ibland ser ännu sämre än TV:n visar men har utmärkt överblick över de hinder som står närmst sittplatsen. Och ibland säger hon ju "hoppas vi får se det från en annan vinkel" men tyvärr blir det sällan en annan vinkel i reprisen.

Men jag kan hålla med om att ibland tycker jag det är ganska uppenbart varför ekipaget river men ingen förklaring ges.

kl

Ser att svtplay livesänder idag :) Är det några svenskar med? Och vet någon vart startlistorna finns? :)

kl

Riktigt synd med nerslaget där för Malin! Klurig linje.

Gillar Pius Schwizers nya häst, riktigt fin!!

Man får googla "världscuphoppning Zürich"
Men jag kan inte spela upp videon :(

Är det så för er andra med?

det var en livesändning, och tror inte de sparas tyvärr :( försökte hitta den men lyckades inte. Tycker dock sammandraget borde finnas sparat, men fann inte det heller....

Jag har förut kunnat se på livesändningar långt efteråt, och livesändningen från Leipzig (stavning??) ligger ju kvar i 28 dagar till så de måste ha gjort någon miss. Jag såg sändningen sent söndag kväll och då funkade det. Även alla sammandrag+livesändningar från förra årets ligger ju kvar.. O_o

Ja det är jätte konstigt att de inte funkar :(
Ingen som vet någon annan sida man kan se det ifrån?

Vi får väl maila SVT och fråga/klaga? Kan ha något att göra med sändningsrättigheter kanske? För livesändingarna har tidigare legat kvar i 28 dagar men olika länder olika sändningsavtal kanske?

kl

Någon som tittar? Såg i tv-tablån att det skulle vara sammandrag imorgon, så tog för givet att tävlingen gick då med.. men icke! Nu! :bump:

Jag tittade men stängde av efter Henrik eftersom jag var hos svärföräldrarna och kände att jag behövde vara lite social.. ;)

Jag såg inte riktigt hela, men i alla fall de sista starterna (inklusive Henrik) och omhoppningen. Mycket snygg omhoppning av Ehning och jag upprepar att jag verkligen gillar Schwizers nya häst! :)

+hotrodkitten, jag stängde med av efter Henrik, orkade inte stanna uppe längre :o Funderar dock på att spela in sammadraget i eftermiddag, så får man se omhppningen iaf :)

@zassoo Jag spelade in det, så såg början igår, och resten nu :) Tråkigt att det inte gick allt för bra för Malin, men hoppas det inte är helt kört heller. Har dålig koll på hur mycket man "kan" vinna tillbaka de två andra rundorna (om hon kommer med till sista...)

@Ceta Så dåligt gick det väl inte? Ett nerslag visserligen men helt efter är hon inte, och Tornesch hoppade ju jättebra. Har också dålig koll på hur allt går till, kanske blir lite klarhet i det nu när det börjar strax :)

@zassoo Har inte sett klart det än, men trodde hon halade ner rätt långt, men bra att jag har fel! Det lilla jag sett om det på nyheterna så verkade hon besviken, det var därför jag tolkade det så :angel: Tittar rätt ouppmärksamt just nu (på gårdagens) så missar när de säger hur Malin ligger till i resultatet :p

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV