Världscupen 2013-2014

Sv: Världscupen 2013-2014

kl

Jag fick se i efterhand idag pga av födelsekalas, det är tydligen oartigt att titta på hästhoppning när hästointresserade släktingar är på besök :confused: ;) Fullständigt obegripligt för mig men jag hade ingen talan.

Det är tydligen på modet med dubbla nosgrimmor, Pessoa hade engelsk nosgrimma + pullarnosgrimma

Tack för tipset, kollade på livesändningen igår :) Imponerande av Roffe att lyckas rida så bra trots smärtan. Det otäckaste var dock ekipaget som kraschlandade i trekombinationen :crazy:

Vilket ekipage var det? Jag såg Roffes ritt och sedan en eller två till, men sen försvann liveresultatet under och efter det buffrade videon i en evighet. När jag uppdaterade kom det bara upp felmeddelande! :(

Det var ett ekipage från Qatar tror jag, de kom för långsamt in på första hindret, rev riktigt grovt på andra och sen var det alldeles för långt till tredje men då la ryttaren på spöet och de kraschade totalt rakt över tredje. Lite otäckt.

Min sändning funkade helt okej, felmeddelandet kom bara upp emellan runda ett och två.

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV