Världscupen 2013-2014

Sv: Världscupen 2013-2014

*KL*
Somnade på soffan :o men lyckades i alla fall se Marcus Ehning's omhoppning. Jisses, Plot Blue hade man ju inte tackat nej till! Och Scott Brash sedan, snygg runda som alltid :)

kl*

Tycker det är så roligt att det går bra för Athina O. Tycker hon verkar ha en så avslappnad attityd när hon rider (kanske för att hon aldrig behöver tänka på at hon måste vinna pga pengar och spinsorer?) och hon blir så glad när det går bra!
Men jag stör mig lite på hennes fötter, om jag nu får vara så petig.. hon har verkligen tån rakt ut från hästen, det ser väldigt "ridskoleaktigt" ut på något sätt. Så varje gång jag ser henne hejar jag på henne samtidigt som jag tänker "vrid in foten människa!!"

haha så har jag också tänkt, men hon rider kanske inte så mycket som många andra, i söndags så sa väl Björe att maken Doda hade ridit fram hästen? För jag tycker också det är lite ridskoleaktigt över hennes sits men hon gör det bra.

Jag tittar :) (och är väldigt nöjd med att det är Maria Wallberg som kommenterar idag, höll på att krevera förra vecka när Rogerblomqvist kommenterade)

Haha :D Jag tycker Roger är rätt så bra, men jag blir galen på att han ska viska när det är spännande :p

Jag blir mest tokig på att han inte verkar lita på att sporten i sig själv är tillräckligt spännande utan måste sitta och göra ständiga jämförelser med tider, fel, etc. Självklart ska han rapportera hur det går, men för guds skull människa - have faith in the sport! Och förra vecka när han var sååå förvånad över att det gick bra för Luca Maria Moneta, trots att människan varit med i cirkusen ett rätt bra tag :meh: Nä, önskedrömmen vore ju att Christian Olsson från radiosporten fick kommentera, men det lär väl aldrig hända :cautious:

Alltså den där kickande hästen... man undrar ju om det är något fel på den alltså, men förstår ju att den är kollad från topp till tå.. men fy satan vad jobbigt det måste vara att rida och aldrig komma in i en rytm :crazy:

Hahaha ja men gud ja :rofl: Det skulle vara en sån himla skräll om italienaren vann, medan Lotta Björe satt där och försökte övertyga honom om att nej så himla fantastiskt var det faktiskt inte :p

Mm, tänkte på det också. Det är ju omöjligt att planera anridningen om den när som helst kan stanna och hoppa rakt upp i luften i stort sett?!

Hihi jag vill ju inte sitta på, men det blir helt klart lite roligare att titta när hästen är lite... Annorlunda...

Jag gillar ju Marcus Ehning, men tyckte också att Lucy Davis red väldigt trevligt. Så hoppas nån av dem vinner :D

Svårt, jag gillar ehning och meredith beerbaum (stavning?)

Min sändning är lite jobbig dock, hoppar tillbaka 10 sek lite då och då så har lite svårt för att hänga med:(

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar