Nä, vi har ju inte det! Kände att det var något vi kunde klara oss utan, är ju inte jättelänge de har babyskydden.Har ni inte isofix på babyskyddet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, vi har ju inte det! Kände att det var något vi kunde klara oss utan, är ju inte jättelänge de har babyskydden.Har ni inte isofix på babyskyddet?
Ok Vi har dock valt bort det på stolen efter iom viktgränsen men babyskyddet har.Nä, vi har ju inte det! Kände att det var något vi kunde klara oss utan, är ju inte jättelänge de har babyskydden.
Vi ärver kusinens stolar, så vi tager lite vad vi får Känns okej att ha begagnade när de är från någon i familjenOk Vi har dock valt bort det på stolen efter iom viktgränsen men babyskyddet har.
Vi ärver kusinens stolar, så vi tager lite vad vi får Känns okej att ha begagnade när de är från någon i familjen
Alltså bebis har börjat babbla som bara den och härma massa ljud, och imorse fick hon till några tydliga ”mamma” vet att det bara är ljud men ändå, man smälter ju totalt! (Och glömmer snabbt bort att hon höll en vaken från strax före 05 på morgonen )
Här är det senaste att försöka göra pruttljud med tungan, det sysslade min bebis med 05:00 imorse.
Har dock svårt att ha överseende då det där tidiga morgonuppvaket blivit rutin tydligen. Imorse var han bara vaken en dryg halvtimme, men tillräckligt för att jag ska hinna vakna till ordentligt.
Förstår att det blir lite tradigt när det blivit rutin med en sådan där tid. Här har bebis helt fallit ur sin awesome helnattssömn sen vi kom hem till Sthlm och den hemska värmen, så jag orkar inte ha några förväntningar längre..
Nu börjar lillgrisen bli sig själv igen även om det fortfarande är lite gnäll.
Ja men lyckan blir nig kortvarig, andra tanden där nere är också påväg :SVad skönt
Är det vanligt att de får tänder så här tidigt? Var tvungen att kika lite i W:s mun idag men där var det inget på g vad jag kunde se.Ja men lyckan blir nig kortvarig, andra tanden där nere är också påväg :S
Ingen aning om det är vanligt eller inte, tror inte det är jättevanligt. Alla mina har fått sina första mellan 4-5 mån ålder dockÄr det vanligt att de får tänder så här tidigt? Var tvungen att kika lite i W:s mun idag men där var det inget på g vad jag kunde se.
4-månaders dagen närmar sig så blev taggad att göra nått så nu finns det lite ärtpuré och sötpotatispuré i små smakportioner här hemma som vi kan testa lite längre fram
Min lilla gris har ont i munnen. Grinig och gnällig och ingenting duger
Hoppas den där jäkla tanden kan spricka igenom snart så han blir sig själv igen