Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inte länken att fungera?
Provar igen...
http://s651.photobucket.com/user/maria53/media/Mobile Uploads/2015-10/38BF9241-D759-45B5-864C-E25C1314519D_zpswoes5cfa.jpg.html
Nu gick det! Hade ingen bild från denna veckan..
Dubbel glädjeFör min funkade båda länkarna
Jag har inte gått upp nåt. Snarare gått ner 0,5 kg.Skit på dej
Ska nog tröstäta lite kinapuffar..Jag har inte gått upp nåt. Snarare gått ner 0,5 kg.
M v h
V.34-35
[/URL][/IMG][/URL][/IMG]
Så här ser vi ut när vi har avklarat 20hela veckor (enligt nya bfdatumet)
Har gått upp 1kg sen vecka 7, men 4kg sen vecka 16 (typ då jag sluta må superdåligt och kunde börja äta igen. Gick med andra ord ner 3kg först, men tycker inte dom räknas som uppgång, även o min BM tycker de som vägde mig i vecka 12 :P)
O bilden är tagen på morgonen, kvällsmagen ser bara tjock ut
Okey jag ger upp, de vill inte funka!!!
Länk till bilden: http://forumbilder.se/FBV8R/bb
Vänta här nu, va det din bm som sa att du var överviktig och inte fick gå upp så mkt?
Precis och enligt BMI ligger jag helt klart på övervikt. Men jag har aldrig legat bra på BMI, hamnade knappt inom normalspannet när jag vad tonåring och var ganska mager, så jag har aldrig brytt mig så mycket om BMI. Nog för att jag gärna skulle vara 10kg lättare, men jag kommer nog inte ens ner i normalspannet då :P
Och om inte BM är blind så lär hon ju se att jag inte är överviktig med bara fett :P Jag är helt enkelt bara ganska tung från början (plus helt klart lite för mycket fluff men det är inget extremt). Rör mig nog mer på en dag än vad en normal människa gör på en vecka Men ptja har man en stenålders BM som går 100% efter BMI och kostråd á la stenåldern så får man vara hårdhudad
Men BMI är ju jättemissvisande när man är gravid?! Det kan användas som ogravid som ett hjälpmedel men som gravid blir det ju helknasigt?
Jag hade ett BMI på 23,9 och normalviktig när jag blev gravid och nu v20, 26,5 och därmed överviktig. Men det är ju inte så jäkla märkligt? Skulle jag inte gå upp utan hålla samma vikt tills bebis kommit ut skulle jag vara kraftigt underviktig när bebis kommit ut. Det verkar rätt osunt?
Jag tror att din BM behöver skaffa (nya?) glasögon. Hur sjutton kan man gnälla på din vikt? Du ser ju inte direkt överviktig ut juPrecis och enligt BMI ligger jag helt klart på övervikt. Men jag har aldrig legat bra på BMI, hamnade knappt inom normalspannet när jag vad tonåring och var ganska mager, så jag har aldrig brytt mig så mycket om BMI. Nog för att jag gärna skulle vara 10kg lättare, men jag kommer nog inte ens ner i normalspannet då :P
Och om inte BM är blind så lär hon ju se att jag inte är överviktig med bara fett :P Jag är helt enkelt bara ganska tung från början (plus helt klart lite för mycket fluff men det är inget extremt). Rör mig nog mer på en dag än vad en normal människa gör på en vecka Men ptja har man en stenålders BM som går 100% efter BMI och kostråd á la stenåldern så får man vara hårdhudad