Inte enligt nattsköterskan, tänkte fråga dagpersonalen sen. Fick ju en omgång pipetter med droppar när jag låg på uppvak så iaf dem har ju.Inte ens engångspipetter med nezeril, eller lite större pipetter men NaCl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte enligt nattsköterskan, tänkte fråga dagpersonalen sen. Fick ju en omgång pipetter med droppar när jag låg på uppvak så iaf dem har ju.Inte ens engångspipetter med nezeril, eller lite större pipetter men NaCl?
Ja dem plockade ju hela gallan. Låg i soffan med lite magont som blev gradvis mycket värre. Det gjorde licksom ont precis där revbenen går ihop till bröstbenet och ner mot högersidan längs revbenet. När det blev värre så fick jag svårt att andas in då det ökade på smärtan. Vid det laget åkte jag in, och på akuten bröt jag ihop med andnöd.@BobberiBoo visst va det gallsten som du opererades för? Hur började dina symptom?
Inte enligt nattsköterskan, tänkte fråga dagpersonalen sen. Fick ju en omgång pipetter med droppar när jag låg på uppvak så iaf dem har ju.
Ja dem plockade ju hela gallan. Låg i soffan med lite magont som blev gradvis mycket värre. Det gjorde licksom ont precis där revbenen går ihop till bröstbenet och ner mot högersidan längs revbenet. När det blev värre så fick jag svårt att andas in då det ökade på smärtan. Vid det laget åkte jag in, och på akuten bröt jag ihop med andnöd.
Har du börjat få ont??
Usch.. Kanske borde ringa in och se om du får komma på kontroll. Dem ultraljudar ju gallan för att se så det är ju ingen jobbig undersökning.För 2,5 år sen hade jag troligen en dag med inflammation i gallan, hade ont vid revbenen, feber och spydde galla. Häromdagen fick ja ont på ena sidan vid revbenen, funderade först om det var en spark men kändes ändå inte som en spark. Igår fick jag typ kramp/ont bakom/mellan revbenen och fick svårt att andas. Det gick över efter kanske 20 min men blev rädd för det var ganska sent...
Magen har stannat. Jag trodde ju att jag hade fått ordning på den.
Suck!
Har du testat inolaxol? Så jobbigt när magen inte vill fungera.
Får inte ta bulkmedel efter gastric bypass.
Har löst ( ) det nu men jag tror jag var lite för eh ivrig, musen känns konstig (det buktar, hurra liksom )så jag har bokat besök hos gyn före ultraljudet nästa vecka...
Får leva på päron ett tag. Mogna.
Åh, tänkte inte på det
Usch.. Kanske borde ringa in och se om du får komma på kontroll. Dem ultraljudar ju gallan för att se så det är ju ingen jobbig undersökning.
Skulle hämta sonen på förskolan. Mådde lite illa när jag började gå, halvvägs fick jag kramp i magen, illamåendet tilltog och jag började kräkas. Insåg att det var panik att även gå på toa. Hasade hem som en framåtböjda pingvin (ni vet.. Små små steg å knip.. Man vill ju inte bland folk) Fulgrät i hissen... Magsjuk! Nu är lilleman hämtad av sambon (som fick slänga sig i bilen från jobbet) och jag ligger i sängen å fulgråter igen. Nu är det synd om mig
Skulle hämta sonen på förskolan. Mådde lite illa när jag började gå, halvvägs fick jag kramp i magen, illamåendet tilltog och jag började kräkas. Insåg att det var panik att även gå på toa. Hasade hem som en framåtböjda pingvin (ni vet.. Små små steg å knip.. Man vill ju inte bland folk) Fulgrät i hissen... Magsjuk! Nu är lilleman hämtad av sambon (som fick slänga sig i bilen från jobbet) och jag ligger i sängen å fulgråter igen. Nu är det synd om mig