Jag har en övervikt med från start så jag "får inte" gå upp mer än sex kilo enligt min bm. Sen gör hon ingen skillnad på om det är 5 eller 25 kilo man har i bagaget. Övervikt som övervikt enligt henne.
Puckotant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en övervikt med från start så jag "får inte" gå upp mer än sex kilo enligt min bm. Sen gör hon ingen skillnad på om det är 5 eller 25 kilo man har i bagaget. Övervikt som övervikt enligt henne.
Bm besök avklarat, bra värden, 140 hjärtslag, magen på medelkurvan och +4 kilo (25+4 eller vad det är).
Vad tanten säger...?
"Är det så att du tröstäter nu när du fått ont eftersom du gått upp fyra kilo".
Vad jag ville svara och vad jag svarade var inte riktigt i enighet med varandra kan jag berätta... Svaret löd "nej, det gör jag inte". Vad jag tänkte lämpar sig inte i skrift.
Enda anledningen till att han har ett huvud är att hans öron inte ska slå ihop..
Då har denna människa dessutom själv förlorat ett barn i v38 för 27 år sedan.. Han är så jävla bitter och ogin att hälften kunde vara nog. Han tycker för att nämna nåt att en självvald abort inte är värre än att bli surrogatmamma mot sin vilja (nåt som händer ofta i vissa länder där pengar styr) "Man har ändå ingen relation till barnet när det är så litet"
Inte konstigt att aset har 3 skilsmässor i bagaget och "nya frun" är en thailändska som inte förstår ett enda ord av varesej svenska eller engelska. (Den stackars människan fick dessutom lämna sina två barn 4 och 9år i Thailand då det blev enklare så..)
Ett stort rövhål är vad han är.
Nej, det förstår jag! Han är så dum att klockorna stannarVet inte ens vad jag ska skriva. Ser ut såhär nu
Nej, det förstår jag! Han är så dum att klockorna stannar
Men konsekvent dum i huvudet?
Jag har svårare att hantera normalt vettiga människor som häver ur sig dumheter
I de allra flesta, det är jag med min pålitliga gravidhjärna övertygad om !
Kan det argumentet användas i alla lägen tro?
Här blir det lyxigt, stekt falukorv och stuvade makaroner. ORKAR inte spendera nån längre tid vid spisen..Blir pizza till middag då jag nästan gråter när jag måste resa mig eller gå någonstans och sambon typ är rädd för spisen Så jag får typ allt serverat idag, det händer ju inte så ofta
Det är ett permanent tillstånd..
Nu hoppar jag också in här.
Blev oplanerat gravid trots mini piller och detta upptäcktes sent då jag inte haft några som helst symptom som illamående eller liknande. När vi väl kom till abortklinken blev det konstaterat att jag redan gått 13+6 vilket ställde till det rejält för mig som var helt inställd på att göra abort då varken jag eller pojkvännen ville ha barn (han har två sen innan) och vi inte ens bor ihop. Men när jag väl var där kände jag mig inte alls lika säker, hade tagit ca två veckor innan jag fått tid för abort och jag tyckte inte alls att det var någon rolig känsla att behöva föda ut ett dött foster på sjukhuset så sent in i graviditeten. Pojkvännen var helt emot att behålla det pch förstod inte alls mina känslor men efter att ha varit och pratat med klinikens kurator kändes det lite bättre och nu har vi bestämt oss för att behålla det. Jag har fortfarande inte riktigt landat i det men det kommer nog mer och mer.
Det jobbigaste är att jag blir så otroligt andfådd när jag går upp för minsta lilla backe samt denna jäkla nästäppa. I övrigt har jag inga som helst symptom på att jag är gravid även om det börjar synas lite. Hoppas på att få må bra och köra på som vanligt så länge som möjligt.
Grattis och välkommen till trådenNu hoppar jag också in här.
Blev oplanerat gravid trots mini piller och detta upptäcktes sent då jag inte haft några som helst symptom som illamående eller liknande. När vi väl kom till abortklinken blev det konstaterat att jag redan gått 13+6 vilket ställde till det rejält för mig som var helt inställd på att göra abort då varken jag eller pojkvännen ville ha barn (han har två sen innan) och vi inte ens bor ihop. Men när jag väl var där kände jag mig inte alls lika säker, hade tagit ca två veckor innan jag fått tid för abort och jag tyckte inte alls att det var någon rolig känsla att behöva föda ut ett dött foster på sjukhuset så sent in i graviditeten. Pojkvännen var helt emot att behålla det pch förstod inte alls mina känslor men efter att ha varit och pratat med klinikens kurator kändes det lite bättre och nu har vi bestämt oss för att behålla det. Jag har fortfarande inte riktigt landat i det men det kommer nog mer och mer.
Det jobbigaste är att jag blir så otroligt andfådd när jag går upp för minsta lilla backe samt denna jäkla nästäppa. I övrigt har jag inga som helst symptom på att jag är gravid även om det börjar synas lite. Hoppas på att få må bra och köra på som vanligt så länge som möjligt.
Biffar och makaroner här.Här blir det lyxigt, stekt falukorv och stuvade makaroner. ORKAR inte spendera nån längre tid vid spisen..