Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tidigt de börjar mäta (skönt!). Mig kommer BM börja möta ngn gång i mellandagarna. Men det kanske har med din operation att göra? (Eller är det kanske min BM som gör ganska lite rent allmänt ).Imorgon BM-besök. Lyssna på hjärtljud, mäta SF och boka TUL
Sen dröjer det ända till 2/1
Vad tidigt de börjar mäta (skönt!). Mig kommer BM börja möta ngn gång i mellandagarna. Men det kanske har med din operation att göra? (Eller är det kanske min BM som gör ganska lite rent allmänt ).
Nej standard v25 enligt basplanen här.
TUL v32 är däremot pga operationen.
Ok, det är säkert standard här också (Sthlm)... Men min BM är ganska loj. Jag funderar på att byta men tycker det känns så jobbigt eftersom det alltid är hon som svarar när man ringer för att boka tider + att vi har bokat in tider fram till feb.Nej standard v25 enligt basplanen här.
TUL v32 är däremot pga operationen.
Jag ska ringa dit sedan får vi se. Tror inte jag får någon koll tyvärr
F.ö vill jag börja rida igen! Helst i går... Jag är riktigt bitter för att jag inte kommer upp på hästarna. Eller, upp kommer jag men man ska ta sig ner också, helst kunna röra sig efteråt med. (dessutom har den existerande medryttaren gått upp i rök, den andre hästen hittar jag ingen till och den tredje får nog snart bli pensionär i stället för att sättas i gång efter skada för ingen av de jag pratat med om honom som varit intresserade vill ta sig tiden att sätta igång honom men jag får gärna ringa när han är i gång... )
#inteskaptförattvaragravidävenomjagkommerälskabarnet.
Orkar inte med min gravidhjärna... Sambon började prata med mig om julmat just när jag skulle ta järntabletten. Vilket resulterade i att jag tog en extra "gravid" kosttillskott istället. Så nu har jag tagit för mkt vitaminer och vågar inte ta järnet (eftersom jag får ont i magen av båda, så känns det som en dålig idé när jag just överdoserat den ena). Ledde till att jag blev förbannad på sambon... Helt logiskt. Allt är ju hans fel. Varför skulle han prata just när jag skulle göra ngt annat?
Vet precis vad du menar. Foglossning from hell idag. Är så illa så jag inte kan lyfta fötterna utan får hasa mig framMåndag = helgbakfylla.
Mår som en kratta
Jag skrattar också åt mig så det är lugnt .Haha, förlåt att jag skrattar med det där är så jag just nu också
Tog 2 brus c-vitamin istället för 2 brus alvedon, undrade sen varför alvedonen va så j*vla värdelös
Klart de är sambons fel, förstår han inte att man bara använder ca 1% av hjärnan när man bakar bebis i magen? (Jag överdriver men ibland känns de som jag bara har fluff i hjärnan).
ignorerat att jag egentligen vill dricka julmust
Jag tror att det är här skon klämmer... Ignorera att man vill ha ngt leder bara till totalt ofokus