Tror den försökte ta er därifrån
Det tror jag med...
@Fille: Jag ska nog ge barnet en skiva med Faluns stolthet (Sabaton) så det blir någon ordning på hen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror den försökte ta er därifrån
Tror risken är rätt stor faktisktHaha jag hoppas på det förstnämna, att hen blir ett fan! Men håkan är ju lite sådär att antingen älskar man honom eller så gör man det inte, så risken finns ju att hen försökte ta oss därifrån
Hahahaha!!! Måste det ersättas med nåt ännu värre?!Det tror jag med...
@Fille: Jag ska nog ge barnet en skiva med Faluns stolthet (Sabaton) så det blir någon ordning på hen!
Det tror jag med...
Tror risken är rätt stor faktiskt
Det är sant som du säger, antingen gillar man honom eller så tycker man karln är lika olidlig att lyssna på som gyllene tider
Gyllene tider är ju jättebra!!!
Gyllene tider är ju jättebra!!!
Eller hur!
Äh fy inga sabaton skivor i vårt hem!!! Skulle aldrig stå ut Både jag och sambon lyssnar mest på svenska texter med pop eller visor! Blir barnet en kille ska han heta Cornelis av en anledning
Christian Kjellvander då, blir det bättre? *ja, jag lyssnar på mer än metal *
Nejdå, jag andas i en brun papperspåseBli inte så upprörd nu bara att nästäppan blir värre
Va tvungen att googla honom haha! Om han sjunger country kan det funka, det stod på wiki i alla fall gärna på svenska ännu bättre haha
Han har gjort lite av varje, men sjunger iofs på engelska. Typ singer/songwriter-stil
Är det country som gäller får särbon köpa skiva till barnet
Lyssnade på nån låt på spotify nu, lite snabbt o lågt eftersom sambon sover! Men chrille lät helt okey känner igen namnet så borde ha hört nåt innan!
Min favorit är Portugal
Skönt att det tar på det! Hur får det med blödningen? Hoppas det gett sej
@TeamLundVer hur går det för dig?
Skönt att det gett sej, ska du be om en koll imorgon?Blödningen har slutat och mensvärken också. Vågar dock inte lyfta något för då hugger det i magen.