Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir pizza till middag då jag nästan gråter när jag måste resa mig eller gå någonstans och sambon typ är rädd för spisen Så jag får typ allt serverat idag, det händer ju inte så ofta
Nu hoppar jag också in här.
Blev oplanerat gravid trots mini piller och detta upptäcktes sent då jag inte haft några som helst symptom som illamående eller liknande. När vi väl kom till abortklinken blev det konstaterat att jag redan gått 13+6 vilket ställde till det rejält för mig som var helt inställd på att göra abort då varken jag eller pojkvännen ville ha barn (han har två sen innan) och vi inte ens bor ihop. Men när jag väl var där kände jag mig inte alls lika säker, hade tagit ca två veckor innan jag fått tid för abort och jag tyckte inte alls att det var någon rolig känsla att behöva föda ut ett dött foster på sjukhuset så sent in i graviditeten. Pojkvännen var helt emot att behålla det pch förstod inte alls mina känslor men efter att ha varit och pratat med klinikens kurator kändes det lite bättre och nu har vi bestämt oss för att behålla det. Jag har fortfarande inte riktigt landat i det men det kommer nog mer och mer.
Det jobbigaste är att jag blir så otroligt andfådd när jag går upp för minsta lilla backe samt denna jäkla nästäppa. I övrigt har jag inga som helst symptom på att jag är gravid även om det börjar synas lite. Hoppas på att få må bra och köra på som vanligt så länge som möjligt.
Än så länge har jag bara såna dagar när jag totalt överansträngt höften i ett par dagar innan. Nu storstädade jag lördag och handlade julklappar+gick på liten julmarknad söndag. Så jag vet ju varför jag hade ont igår.Kontakta Mvc/vc ang kryckor. Jag hatälskar mina, men kan gå igen.
Än så länge har jag bara såna dagar när jag totalt överansträngt höften i ett par dagar innan. Nu storstädade jag lördag och handlade julklappar+gick på liten julmarknad söndag. Så jag vet ju varför jag hade ont igår.
Haha ja jag är ju bara gravid och inte handikappad. Bara att bita ihop och träna inför marathon loppet jag ska springa efter jag kolatMen de dagarna kan man behöva lite support. Eller så får du skärpa dig
Hm, jag verkar ha fått en lite trött bebis.. Eller så är den sur på mig och pratar med min rygg istället.. Har inte känns alls samma aktivitet igår och idag som det varit innan H*n kanske har fått träningsvärk eller nått.. Känner ju att den rör sig flera gånger om dagen ändå så oroar mig väll inte riktigt än och har RUL imorgonbitti så..
Gör era också så att de inte märks av så mycket några dar?
Tycker det känns okej ändå eftersom jag ändå känner att den är där, men ändå underligt när man är van vid att det blir rena cirkusen ett par gånger om dagen och rätt livlig aktivitet däremellan så fort man sätter sig..Ja fram till typ v 23+ så var det oregelbundet. Nervpåfrestande. Och förra veckan när jag var bortrest var han mer still i flera dagar
50% sjukskrivning tom 14/1, blir jag sämre får jag återkomma men han berättade noga att graviditet inte var något sjukdomstillstånd och att jag kunde räkna med avslag från fk...