Speciellt när man inte kan, jag hade sjunkit som en stenCrawla är väl typ enda sättet men verkar jobbigt
Blubb blubb...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt när man inte kan, jag hade sjunkit som en stenCrawla är väl typ enda sättet men verkar jobbigt
Tänkte inte på det.. Vårt badhus har så jäkla kallt vatten i bässängerna så man får simma som en galning för att inte frysa ihjäl dessutom. Man kanske kan stänga av bubblet?Tveklöst.
Men högljutt för bebis
Tänkte inte på det.. Vårt badhus har så jäkla kallt vatten i bässängerna så man får simma som en galning för att inte frysa ihjäl dessutom. Man kanske kan stänga av bubblet?
Hahahaha!!!Du får be om det. Eller ta med hörselskydd till magen
Om jag förstått det rätt så har de bubbelpool så jag tänkte att man kan väl börja och avsluta i den?Jag lurar på om inte varm bubbelpool är skönare
Nu när du säger det så finns det faktiskt en typ av handikapp stol som används för att få ner typ rullstolsbundna i varmbassängen. Den kanske är gravid med foglossning tillåten också
Tror det finns lyft också om det verkligen skulle krisa
Undrar hur bra det skulle bliBrandkåren har bra saker också. De får ju upp hästar ur diken
Gäller det även flodhästar?Brandkåren har bra saker också. De får ju upp hästar ur diken
Brandkåren har bra saker också. De får ju upp hästar ur diken
Va försiktig när du reser dej och inte låta blodsockret bli för lågt.När jag va hos bm så kom vi fram till att jag har väldigt lågt blodtryck. vilket jag i vanliga fall också har men nu med knodden så får jag yrselattacker, och dem blir bara fler och värre. Finns det något jag kan göra hemma för att komma undan dessa.??
När jag va hos bm så kom vi fram till att jag har väldigt lågt blodtryck. vilket jag i vanliga fall också har men nu med knodden så får jag yrselattacker, och dem blir bara fler och värre. Finns det något jag kan göra hemma för att komma undan dessa.??
Gäller det även flodhästar?
GöttSjälvklart
Va försiktig när du reser dej och inte låta blodsockret bli för lågt.
Jag ligger på 90/50 i blodtryck som gravid (100/60 i normala fall.) Man får vara lite försiktig.
Är det anledningen till att jag känner att jag måste bälga vatten som en annan uttorkad.Vätska vätska vätska. Och saltlakrits
När jag va hos bm så kom vi fram till att jag har väldigt lågt blodtryck. vilket jag i vanliga fall också har men nu med knodden så får jag yrselattacker, och dem blir bara fler och värre. Finns det något jag kan göra hemma för att komma undan dessa.??
Min yngsta dotter har stört min sömn hela natten ( ), så idag var jag mer död än levande innan jag gick och sov i två timmar efter dagis lämningen.
Jag har ångest!!! Såhär trött och otrevlig kommer jag vara i typ 1 år efter att bebis är ute. Jag tycker så jäkla synd om mina barn och ångrar bittert att jag kommer utsätta min familj för det här en gång till
Jag har peppar peppar inte ont sålänge jag undviker konstiga rörelser och att putta barnvagn. (Bilen fram och tillbaka till dagis är standard det tar 2 minuter med bil...)