Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag va hos bm så kom vi fram till att jag har väldigt lågt blodtryck. vilket jag i vanliga fall också har men nu med knodden så får jag yrselattacker, och dem blir bara fler och värre. Finns det något jag kan göra hemma för att komma undan dessa.??

När jag va hos bm så kom vi fram till att jag har väldigt lågt blodtryck. vilket jag i vanliga fall också har men nu med knodden så får jag yrselattacker, och dem blir bara fler och värre. Finns det något jag kan göra hemma för att komma undan dessa.??
Va försiktig när du reser dej och inte låta blodsockret bli för lågt.
Jag ligger på 90/50 i blodtryck som gravid (100/60 i normala fall.) Man får vara lite försiktig.

Vätska vätska vätska. Och saltlakrits :D

Jag har alltid haft normalt tryck men senaste veckan har jag sett en del stjärnor när jag rest mig eller vänt mig för fort, så ska bli spännande att se imorrn hos BM om det sänkts nåt!

Min yngsta dotter har stört min sömn hela natten ( O_o:arghh::banghead: ), så idag var jag mer död än levande innan jag gick och sov i två timmar efter dagis lämningen.
Jag har ångest!!! Såhär trött och otrevlig kommer jag vara i typ 1 år efter att bebis är ute. Jag tycker så jäkla synd om mina barn :cry: och ångrar bittert att jag kommer utsätta min familj för det här en gång till :down:

Jag har peppar peppar inte ont sålänge jag undviker konstiga rörelser och att putta barnvagn. (Bilen fram och tillbaka till dagis är standard :o det tar 2 minuter med bil...)

Min yngsta dotter har stört min sömn hela natten ( O_o:arghh::banghead: ), så idag var jag mer död än levande innan jag gick och sov i två timmar efter dagis lämningen.
Jag har ångest!!! Såhär trött och otrevlig kommer jag vara i typ 1 år efter att bebis är ute. Jag tycker så jäkla synd om mina barn :cry: och ångrar bittert att jag kommer utsätta min familj för det här en gång till :down:

Jag har peppar peppar inte ont sålänge jag undviker konstiga rörelser och att putta barnvagn. (Bilen fram och tillbaka till dagis är standard :o det tar 2 minuter med bil...)

Jag förstår dig så väl..
Jag har två flickor på 3 och 1,5 år och ibland tänker jag att detta tredje barnet bara kommer göra allt sämre för dem :( Mindre tid och uppmärksamhet, de måste anpassa sig ännu mer, det blir svårare att göra sånt som de vill. Och jag kommer sova mindre och säkert vara trött och sur :/

Jag är hemma med barnen också, vilket jag i och för sig tror är bra, men det kräver såklart väldigt mycket av mig på dagarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 256
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 162
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 982
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård