Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt vanligtvis ganska goda humör är ungefär som vanligt. Däremot är känslorna inte bara utanpå utan de liksom letar efter saker att bli ledsen eller glad för. Tål inte ens en antydan till kritik utan att tårarna sprutar :o Det är tur att jag inte kör buss längre, UL hade fått många oroliga samtal om ledsen förare :rofl: Sen sprutar ju tårarna när någon annan får beröm också. Horse show kommer bli en utmaning, blir lätt rörd vid applåder och sånt, kommer ju vara hysteriskt nu :angel:

Lättrörd är jag också, man kan väl säga att känslorna svallar minst sagt! Va likadant sist:)
Men jag blir även fort trött på "lustiga" kommentarer. Denna gången har i alla fall folk vett att vara tysta.

Jag har äntligen börjat känna hopp om livet fast jag är dyngförkyld och lite sänkt av det. Men den värsta tröttheten verkar ha passerat, illamåendet är borta och foglossningen har hållit sig i schack nu när jag mest vilat i veckan. Har dessutom haft en grymt produktiv förmiddag, ibland är det underbart att kunna jobba hemifrån och få jobba ostört.

Jag är på boda borg i karlskoga, lite som fångarna på fortet! Dock undviker jag svåraste banorna :p Gravid tjockis klarar en del ändå!

Fick inbjudan till föräldraträffarna, hade sett fram emot dom, men är på praktik 16 mil hemifrån alla tillfällena och dessutom så skulle studiebesöket bara på sjukhuset som jag inte får föda på!

Dras med en jäkla migrän denna graviditeten också, totalt skitjobbigt!! Man kan ju inte ta nåt som hjälper heller.. en alvedon är ju ungefär lika effektivt som ett plåster i pannan:mad:
Som bonus så sitter jag i bilen utanför veterinären och väntar på att valpen ska bli klar, va tvungen att rycka hörntänderna i överkäken eftersom dom inte lossar och dom andra har vuxit ut. Blir säkert billigt:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 022
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 143
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 982
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar