Tog leveransen lång tid?Hämtat BonPrix-paket. Strl 36/38 den här gången
Munkjackan är jätteskön. Och smart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog leveransen lång tid?Hämtat BonPrix-paket. Strl 36/38 den här gången
Munkjackan är jätteskön. Och smart!
Tar mej friheten att svara, sist tog leveransen ca 3dagarTog leveransen lång tid?
Tog leveransen lång tid?
Jag har fått en konstig (vad jag tror är) gravidåkomma. Jag får ömma områden på huden som flyttar runt från dag till dag Det började i helgen när jag blev jätteöm på baksidan av låren, som om man skrubbat hårt med sandpapper på huden men det syns ingenting! Efter det har det flyttat sig till insida lår, utsida höft och idag baksidan av vaderna. Det är såpass ömt att det skaver/ömmar av relativt mjuka byxor. Har inte ont i underliggande muskler utan bara i själva huden och det flyttar runt. Någon som har likadant eller vet vad det kan bero på?
Efter en titt i min gravidapp så kunde jag konstatera att jag snart är halvvägs ()
Under första graviditet hade jag stenkoll på hur många dagar jag hade gått exakt. Under förra och den här så är jag väldigt tacksam för appen! Annars hade jag aldrig haft koll
Vad är det som är skämmigt? (Förlåt att jag frågar)Dör skämsdöden o biter ihop. Kom fram till att läkaren jag ska till på vc är samma läkare som gick bredvid på gyn o bekräftade vårt sena missfall och handlade det (det var jobbigt för honom syntes långa vägar). Han gjorde praktik på gyn för st och jobbar normalt på vår vårdcentral så hade träffat honom där tidigare, mötte honom sedan på gyn igen för misstänkt livmoderinflammation (jag trodde det var tidig ägglossning efter missfallet men det kunde inte handledarläkaren vid det tillfället svara på... Vadå billingsmetoden... Vad är det sa han jag känner min kropp sa jag).
Nu är alltså denna läkare tillbaka på vårdcentralen igen. Tänker att det är läkares jobb o vara o jobba bokstavligen överallt (vi är som pricken över i:et jämnåriga)
Vad är det som är skämmigt? (Förlåt att jag frågar)
Usch o fy, hoppas resten får stanna!Å nu kom frukosten.. blörk
"Förhoppningsvis börjar du må bättre efter v12-13"
Just det.. Snart v14 och nu ökar det Precis som sist, helt underbart.
Tur att det är nåt gott som väntar!
Förresten. Vinterjacka?
Jag fryser som FAN när det är kallt men kommer nog kunna ha förra årets jacka minst en månad till och min parkas längre än så.
Men jag har ju tänkt att sjala och då är det ju smidigt med en bra. Men kanske dumt att köpa en vinterjacka? Satsa på en bra skaljacka med lite foder och plats för tjock tröja istället?