Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade hellre varit på teater än att sitta hos polisen på förhör för nåt sambon gjort, utan att försöka sätta dit sambon
(IRL behöver man inte vittna mot sambos och dylika närstående. Om man inte vill.)
För att jag inte tycker att det passar på en flicka under ett år. På samma sätt som att jag gärna ville ha gammelrosa till sonen men drog gränsen vid spets (alla rosa plagg verkar ha spets, prinsessor, glitter eller dylikt varav spets är det enda jag kan överväga övht).
Klänningar kommer inte inhandlas även om det blir en flicka. Vi lär säkert få ett par dock (precis som vi fick finskjortor till sonen) och då får de väl användas vid barndop och liknande men inte i övrigt.
Överlag saknar jag gröna, gula och rosa kläder utan något extra på. Tror jag har 80% vitt, grått, beige, brunt och svart. 20% blått och rött. Hade gärna fått in lite mera (milda) färger men det är supersvårt. Finns inte så mycket att välja på tyvärr.
Kan inte alls hålla med. Både PoP och Mini Rodini och andra mer medvetna märken är skitbra på att blanda upp rosa med andra färger utan att göra det till krusidulligt.
Fast jag tycker inte om mycket tryck heller vilket både PoP och Mini rodini gärna har. Jag blir sjösjuk då
Åh tack
Jag har bara sett sånt här från dem tidigare
Funkar inte alls för mig då jag inte klarar att fokusera blicken utan blir yr
Det där trycket är väl ett av de som är Mer så att säga.Åh tack
Jag har bara sett sånt här från dem tidigare
Funkar inte alls för mig då jag inte klarar att fokusera blicken utan blir yr
Det här med att bygga ikea möbler med en stor mage i vägen
Har varit och köpt ett skötbord idag med div. tillbehör samt en byrå för alla kläder!
Onda sammandragningar bortskänkes...
Jag läser instruktionerna och sambon skruvar, lagom uppdelning.
Idag har vi köpt en Subaru Legacy.
För att det var ett bra pris
Onda sammandragningar bortskänkes...