Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha!! Är du totalt vilse så är du i Perstorp Byn full av kioskmongonHahaha och jag tycker man hittar bara till Kvidinge om man kör vilse, men då fortsatte du ju köra en bra bit till efter att kört förbi där
Glasögon o linsvätska är viktigt här med, fasa o glömma. Ska köpa reseförpackningar o sätta i necessären, då är det bara glasögonen som måste med. Har bara ett par....Just det.
Det viktigaste i min packning är linsvätska, behållare, nya linser och glasögon. Det är det enda som inte går att vaska fram "snabbt" från någon affär och jag är så blind utan att det inte går.
Skulle vilja lägga allt i bilen men gör jag det kommer V garanterat bestämma sig för att komma ut just när den bilen är på verkstan eller liknande...
Har även sambons blodtrycksmedicin i ett fack.
Just nu känns förlossning både evigheter bort och jättesnart
Perstorp är världens ände, kör bara igenom när man ska typ åt det hållet... Känns nästan lite som filmen välkommen till vinslöv men vem är jag att ha fördomar?Hahaha!! Är du totalt vilse så är du i Perstorp Byn full av kioskmongon
Hahaha! Fast Vinslöv är nästan värrePerstorp är världens ände, kör bara igenom när man ska typ åt det hållet... Känns nästan lite som filmen välkommen till vinslöv men vem är jag att ha fördomar?
Js, vinslöv är nästan en klass för sig , men de har en bra ridanläggningHahaha! Fast Vinslöv är nästan värre
Det kanske dom har, har aldrig varit där. Men det kan ju faktiskt Perstorp också skryta med även om gamla ridhuset börjar bli till åren. Ridit många många varv därinne.Js, vinslöv är nästan en klass för sig , men de har en bra ridanläggning
Hahaha!! Är du totalt vilse så är du i Perstorp Byn full av kioskmongon
Haha enda gången man klr igenom där är ju när man ska till Hässleholm. Annars får kioskmongona behålla sin håla för sig själv (säger hon som bor i hålan som är myyycket mindre än Perstorp, där man dessutom bara kör förbi via 21an. Man måste ju iaf genom Perstorp )Perstorp är världens ände, kör bara igenom när man ska typ åt det hållet... Känns nästan lite som filmen välkommen till vinslöv men vem är jag att ha fördomar?
Vill ut och rida
Vill ut och rida