Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alla utom vi klart vad BARNET ska heta?
Vi famlar i mörkret eller är på totalt olika spår...
Vi vet inte vad liten ska veta, vi vet inte om det är en flicka eller pojke hellerHar alla utom vi klart vad BARNET ska heta?
Jag tror att jag har börjat få samandragningar Började igår när vi skulle gå och handla, sambon har typ 2 m längre ben än mig så får alltid stressa när vi går ihop. När vi nästan var hemma känner det som hela magen trycktes utåt och jag var tvungen att stanna och typ försöka andas igenom det. Gjorde inte ett dugg ont men obehagligt. Idag har samma sak hänt två gånger ena gången på morgonen när jag gick till VC och andra när jag jobbat.
Låter det som samandragningar? Bör jag göra något åt det?
@Hyacinth Vi började på en lista med namn i helgen. Diskussionen avslutades ganska snabbt
Nej, vi har ett pojknamn klart. Men det är visst en liten tös där inne, så nu har vi väldiga bekymmer med att hitta ett bra namnHar alla utom vi klart vad BARNET ska heta?
Nu har jag bara två dagar kvar att jobba innan jag ska gå hem, två veckor innan bf. Men vad sjutton ska jag göra under tiden jag väntar? Tack och lov har jag en hund att promenera med och ett par hästar att leka med, men resten av tiden... Har ni några roliga tips? Jag känner mig pigg och stark, så att bara ligga på soffan är inte aktuellt.
August? Sixten? Fina gamla namn.@Hyacinth nej, namnet är ett frågetecken.. Inte om det är en flicka för så blir det Edda, men en pojke?!? Fullständig torka på pojknamn både jag o maken. Vill ha ett gammalt svenskt namn som är ganska ovanligt o passar med Algot och Hilma. Tips någon?
Jag tror ju mig sett ett "paket" på ett ultraljud så tror det är en pojke, därav namnbrist....