Min sambo har nyss börjat kunna känna varje dag, förut så slutade bäbis ofta sparka när jag sa till sambon att känna. Men nu vet han vart han ska lägga handen och när, så mysigt tycker jag! Trodde inte jag skulle tycka det var så mysigt men känns nästan som att dom lär känna varandra eller hur man ska förklara det
Igår kunde även min pojkvän känns för första gången, när vi skulle sova blev den lille extremt livlig. Han har även fått arbetsnamnet Julius, vi får se vad det blir till slut men just nu kallar både vi och sambons barn honom för det.
Det här med faderskapsintyg, hur fungerar det? Fyller ni i det innan bebisen är född? Trodde man var tvungen att vänta tills den tittat ut?
Sover förövrigt fortf skitdåligt och är sjukskriven 25% januari ut. Läkaren tyckte även att jag skulle söka graviditetspenning från vecka 32 eftersom jag jobbar ensam på natten vilket inte är bra. Så väntar på att min chef ska fylla i det så jag kan skicka in.
Och har börjat känna av fogarna, har jag gått en längre promenad 6-7 km i högt tempo har jag rejält ont efteråt. Får väl börja gå lite långsammare och hoppas att det hjälper.