Aldrig i livet
Då är vi två
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig i livet
Då är vi två
Jag ser tygblöjevägrande som en feministisk framgång
Vad menar du med det?
Åh, mest blaj men allt som får mig att slippa tillbringa mer tid än nödvändigt med trista hushållssysslor är en vinst. Just tvätt och den hets som i alla fall här råder kring att alla barn ska ha 100% ekorekonärproducerade barnkläder, tygblöjor, aldrig napp, bara hemlagad mat eller svindyra små klämpåsar med en halv jordgubbe i osv gör mig smått galen. Ja, det är vackert, men ibland vill jag skrika åt folk att strunta i tygblöjor/ekorekomajskrokar och ta barnen på museum istället för lekland istället. Jag bor på hipster-Södermalm, det kan vara utmanande ibland...
På väg till sjukhuset med trolig blodpropp i höger ben... kul.. någon som har erfarenhet?
På väg till sjukhuset med trolig blodpropp i höger ben... kul.. någon som har erfarenhet?
Instämmer på den, med tanke på att jag hellre slänger sonens kalsonger än tar rätt på dem om det händer en olycka så känns inte tygblöjor som min grejTre
Livet med bebis + två små barn kommer vara tillräckligt jobbigt även utan tvätt av äckliga bajsblöjor
Jag är inne på lite samma spår, körde ett röj i skafferiet nu över nyår och rensade ur vårt ganska sjuka godisförråd. Nu finns det bara lite av barnens godis kvar och lite finare lakrits som vi köpte på en mässa i höstas. Jag har bestämt mig för att inte köpa något godis innan bebis är ute.Gått upp 12.2 kg, går in i v32 på torsdag, vill inte gå upp mer eftersom jag redan har mkt övervikt... har blivit mkt onyttigt nov o dec så nu har jag och en kompis bestämt att januari ska vara sockerfri månad! Alltså tillsatt socker, frukt, bröd, pasta osv är alltså okey. Chips eller annat snacks är inte heller okey. Det enda vi sagt är okey är popcorn.
Ska bli spännande för mitt sockerberoende men väldigt bra för kroppen!
Jag är inne på lite samma spår, körde ett röj i skafferiet nu över nyår och rensade ur vårt ganska sjuka godisförråd. Nu finns det bara lite av barnens godis kvar och lite finare lakrits som vi köpte på en mässa i höstas. Jag har bestämt mig för att inte köpa något godis innan bebis är ute.
Jag är så jäkla less ont som f-n och tillbringat kvällen med att kräkas. Allt kommer upp, inklusive dryck. Helt slut som artist och har massa viktiga möten imorgon. Det här håller inte.
Hoppas att det är ok imorgon så jag tar mig till bm.