Fille
Trådstartare
Ponnyerna sprang lite vid 12 men ingen större fara.
Idag hoppas jag vi blir klara med tapeterna.
Imorgon BM-besök och på onsdag betal-TUL med mamma och pappa
Jag skulle vilja göra sånt i 4D men är för snål haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ponnyerna sprang lite vid 12 men ingen större fara.
Idag hoppas jag vi blir klara med tapeterna.
Imorgon BM-besök och på onsdag betal-TUL med mamma och pappa
Jag skulle vilja göra sånt i 4D men är för snål haha!
Vad kostar det? Hade varit urhäftigt men börjar bli lite sent för min del. Hade tankar på 3D men orkade aldrig ta tag i de
Min kompis fick åka till linköping, förr oss var det närmst och tror det kostade några tusenlappar. Minns inte exakt, var inte extremdyrt men ändå för dyrt för att jag vill lägga dom pengarna
Vi hade så tur att sjukhuset köpt in ny ultraljudsmaskin så man fick 3D "på köpet" när man tog vanligt. Och tur att vi inte betalade för sonen såg ut som en ninja turtle på anabola. Alla vi visat bilden för håller den dessutom upp och ner. Lite avundsjuk på andra som fått perfekta bilder från samma maskin
Skönt att djuren fixade nyår bra!
Vad kommer det sej att du ska göra TUL? Är det pga din GP-op? Vi ska göra TUL var 4:e vecka.
Vad kostar det? Hade varit urhäftigt men börjar bli lite sent för min del. Hade tankar på 3D men orkade aldrig ta tag i de
Verkar som att bäbisen ärvt sambons gener till min stora fasa! Knodden har också vart vaken nästan hela natten
Okay då är jag medDe TUL som görs på Ackis (gjorde ett 16/12) är pga operationen och sedan även svaret på kub som visade väldigt låga nivåer av papp-a vilket kan indikera dålig funktion på moderkakan. Annars är ett TUL i v 30-32 något som ska vara standard efter GBP.
Det på onsdag bokade jag innan jag fick tiden på Ackis 16/12 och frågade mamma om hon ville följa med, annars hade jag nog avbokat det
Det är ju strålande! Då får pappan ta bebin på nätterna och du får sova. Så gjorde vi. Sambon vaknade när sonen pep, apterade honom på mig och när han var mätt så bytte han blöja och la honom igen. Jag sov genom alltihop
Jag beklagarDet nya året kunde inte ha börjat sämre, "min" ena häst, som jag sålt till min gamla skola, fick tarmvred imorse och klarade sig inte väldigt omtyckt fantastisk häst
Det nya året kunde inte ha börjat sämre, "min" ena häst, som jag sålt till min gamla skola, fick tarmvred imorse och klarade sig inte väldigt omtyckt fantastisk häst
UschDet nya året kunde inte ha börjat sämre, "min" ena häst, som jag sålt till min gamla skola, fick tarmvred imorse och klarade sig inte väldigt omtyckt fantastisk häst
Det nya året kunde inte ha börjat sämre, "min" ena häst, som jag sålt till min gamla skola, fick tarmvred imorse och klarade sig inte väldigt omtyckt fantastisk häst
Tygblöjor, någon mer än jag som ska prova?