Vårföräldrar 2017 del tre

Vad kostar det? Hade varit urhäftigt men börjar bli lite sent för min del. Hade tankar på 3D men orkade aldrig ta tag i de :p

Min kompis fick åka till linköping, förr oss var det närmst och tror det kostade några tusenlappar. Minns inte exakt, var inte extremdyrt men ändå för dyrt för att jag vill lägga dom pengarna :p

Min kompis fick åka till linköping, förr oss var det närmst och tror det kostade några tusenlappar. Minns inte exakt, var inte extremdyrt men ändå för dyrt för att jag vill lägga dom pengarna :p

Vi hade så tur att sjukhuset köpt in ny ultraljudsmaskin så man fick 3D "på köpet" när man tog vanligt. Och tur att vi inte betalade för sonen såg ut som en ninja turtle på anabola. Alla vi visat bilden för håller den dessutom upp och ner. Lite avundsjuk på andra som fått perfekta bilder från samma maskin

Vi hade så tur att sjukhuset köpt in ny ultraljudsmaskin så man fick 3D "på köpet" när man tog vanligt. Och tur att vi inte betalade för sonen såg ut som en ninja turtle på anabola. Alla vi visat bilden för håller den dessutom upp och ner. Lite avundsjuk på andra som fått perfekta bilder från samma maskin

Haha härlig beskrivning,tur att han inte såg ut så när han kom ut, antar jag?! :p

Skönt att djuren fixade nyår bra!
Vad kommer det sej att du ska göra TUL? Är det pga din GP-op? Vi ska göra TUL var 4:e vecka.

De TUL som görs på Ackis (gjorde ett 16/12) är pga operationen och sedan även svaret på kub som visade väldigt låga nivåer av papp-a vilket kan indikera dålig funktion på moderkakan. Annars är ett TUL i v 30-32 något som ska vara standard efter GBP.

Det på onsdag bokade jag innan jag fick tiden på Ackis 16/12 och frågade mamma om hon ville följa med, annars hade jag nog avbokat det :)

De TUL som görs på Ackis (gjorde ett 16/12) är pga operationen och sedan även svaret på kub som visade väldigt låga nivåer av papp-a vilket kan indikera dålig funktion på moderkakan. Annars är ett TUL i v 30-32 något som ska vara standard efter GBP.

Det på onsdag bokade jag innan jag fick tiden på Ackis 16/12 och frågade mamma om hon ville följa med, annars hade jag nog avbokat det :)
Okay då är jag med:up:

Det är ju strålande! Då får pappan ta bebin på nätterna och du får sova. Så gjorde vi. Sambon vaknade när sonen pep, apterade honom på mig och när han var mätt så bytte han blöja och la honom igen. Jag sov genom alltihop

Haha ja, vi har sagt det att han får ta kvällarna och jag mornarna :p

Det nya året kunde inte ha börjat sämre, "min" ena häst, som jag sålt till min gamla skola, fick tarmvred imorse och klarade sig inte :( väldigt omtyckt fantastisk häst ❤️

Det nya året kunde inte ha börjat sämre, "min" ena häst, som jag sålt till min gamla skola, fick tarmvred imorse och klarade sig inte :( väldigt omtyckt fantastisk häst ❤️
eusa_boohoo.gif

Lite mer gnäll.

Satan vad ont ligamenten gör just nu :eek: De har inte gjort väsen av sig på jättelänge men det är väl dags nu antar jag.

Ska sätta igång en ljudbok och hoppas att jag somnar snart. Vill tröstäta men då får jag ju halsbränna :rofl:

Tygblöjor, någon mer än jag som ska prova?

Vi kommer enbart att använda tygblöjor till parveln och hen kommer att få ta över storasysters retropi aio. Ska ev. komplettera med lite newborn-blöjor eftersom de sannolikt kommer att vara för bylsiga i början. Dottern började vi med när hon var 2 månader och då satt de bra :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 085
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
44 45 46
Svar
917
· Visningar
22 122
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
60 61 62
Svar
1 232
· Visningar
64 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024