Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag red lektion idag, på läromästaren jag numer typ har på foder. Red för en snubbe som heter stefan spak. Första gången för honom men vilken toppentränare. Helt ärligt så grät jag efter ridlektionen för att den var så bra och för att jag fick så mkt beröm, men även konstruktiv kritik! Vilken häst och vilken tränare jag orkade inte riktigt i slutet, stefan hade nog velat lite till men kände väl av situationen! Han menade på att hade inte hästen varit triangelmärkt hade vi i nuvarande form placerat oss i LA, jag som bara tävlat till LB med halvtaskiga procent. Inte illa pinkat för en tjockis som ganska nyligen fått barn
Vi har redan haft barnvakt några timmar när vi var på hockey. Han var hos min mamma och det var inga problem alls, han är nöjd så länge någon ger honom uppmärksamhet, spelar ingen roll vem det är. Hoppas det fortsätter vara så.
Inatt vaknade jag av att han vänt sig på mage i sängen och låg och snackade med ett gosedjur. Första gången han gör det i sängen, på dagarna har han hållt på med det ett tag nu. Behöver man vara orolig eller ska han själv få välja hur han ska sova?
Stefan spak ägde saddlebredhingsten som syrran valde till pappa åt hennes nuvarande häst kuk att det gick så bra!
Och jag är så trött att jag tycker en kuk felskrivning är jätte rolig
Vi har redan haft barnvakt några timmar när vi var på hockey. Han var hos min mamma och det var inga problem alls, han är nöjd så länge någon ger honom uppmärksamhet, spelar ingen roll vem det är. Hoppas det fortsätter vara så.
Inatt vaknade jag av att han vänt sig på mage i sängen och låg och snackade med ett gosedjur. Första gången han gör det i sängen, på dagarna har han hållt på med det ett tag nu. Behöver man vara orolig eller ska han själv få välja hur han ska sova?
Och jag är så trött att jag tycker en kuk felskrivning är jätte rolig
Gör inget, det roade ju alla oss andraNejmen jösses! Haha! Såg inte...o jag skyller på att jag är trött
Stackars flisan har kaskadkräkts idag. Mössa, overall, body, byxor och snutte. Precis allt var nerdränkt och det luktade verkligen spya.
Helt sum var hon också hemma dagen.
För Felicia verkar det vara bättre. Själv har jag suttit i en fåtölj med henne hela natten av rädsla att hon skulle kräkas så igen och inte då luft då det var riktigt räligt när hon kräktes.Hoppas idag är en bättre dag!
För Felicia verkar det vara bättre. Själv har jag suttit i en fåtölj med henne hela natten av rädsla att hon skulle kräkas så igen och inte då luft då det var riktigt räligt när hon kräktes.
1,5 timmars sömn osammanhängande.