TeamLundVer
Trådstartare
Packat och klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Packat och klart
Varför är han på sjukhuset?Vi är på sjukhuset, han har fått nål och de har tagit den. Jag undrar om det var så smart. Sedan ska han dricka typ 40ml vätska 30min innan undersökningen. Det kunde man informerat om vid kallelsen så kunde jag pumpat och tagit med en flaska.
Magkänslan är sådär för informationen är urusel.
Blir inte förvånad om vi får göra om det...
Varför är han på sjukhuset?
Ok! Är det för uvi'n han hade förut? Har han inte blivit bra?Har gjort en scintigrafi av njurarna.
@lil-sis Hur gick det sen? Hoppas det gick bra!
*kl*
Åkte hemifrån vid 10 idag, har köpt en mobil till sängen/skötbordet, vi får se vart den passar bäst. Sen åkte vi och köpte matta och gardiner till barnrummet. Sen bar det av till Ica maxi för att hämta gratisboxarna. Fick 2 ifrån libero konstigt nog men man tackar ju inte nej.
Sen har vi varit och fixat trädgården hos svärmor. Kan ju säga att fogarna inte gillade att klippa gräs. Nu är jag helt slut. Skulle vilja fixa i ordning i barnrummet men vet i fasen om jag orkar!
Innehåll i libero/apotek hjärtat.
@Lazy Lady
Han låg still 3*8minuter, svaret får vi av akuten, troligen per brev. Är rutin vid uvi så tidigt, han har inte haft problem efter vi var in till akuten.
Skönt han låg still! Hoppas resultatet med är fint
Hmm... Jag (eller min tröja) luktar kräk....