Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån kan ta bort mig från listan. Fanns inte ens ett foster på vul, det har tillbakabildats nån gång tidigt. Tårarna bara sprutar.
Nu är det många i tråden som fått MA. Beklagar verkligen
Jag blir orolig för att själv få MA, även om jag har mitt extrema illamående, magen som växer så det ömmar och bröst som spänner.
Tänk om man mår så illa helt i onödan bara för att kroppen inte fattar. Gaah, vill ha KUB nu
Man blir allt nojjig..
Nej... Beklagar verkligen!Nån kan ta bort mig från listan. Fanns inte ens ett foster på vul, det har tillbakabildats nån gång tidigt. Tårarna bara sprutar.
Det var så jag hade för mig att jag gjorde förra gången jag gjorde KUB-test och har därför börjat stimma om att det är så lång tid mellan blodprov och ultraljud. Antagligen helt i onödan för jag antar att de som arbetar med det här har bättre koll än jag...@fia-lisa jag tror faktiskt när jag läser papperna att först får jag tid för KUB och då först går jag och gör blodprovet. Det gör jag på labb en trappa ner och behöver inte boka, ska göras en vecka innan ca
Det var så jag hade för mig att jag gjorde förra gången jag gjorde KUB-test och har därför börjat stimma om att det är så lång tid mellan blodprov och ultraljud. Antagligen helt i onödan för jag antar att de som arbetar med det här har bättre koll än jag...
Åh vad skönt att höra! Jag har ju nästan samma spann som dig emellan, blodprov 10+2 och UL 12+6.Smiter in från Vintertråden 2015-2016. BF 28/2 så jag följer den här tråden också. ligger ju precis på gränsen...
Rekommendationen angående KUB är som jag fått till mig att blodprov tas i v 10+0 och ultraljudet görs i 12+0 för absolut "bästa" resultat. Spannet som finns att göra blodprovet i är 10+0 - 13+6 och för ultraljudet 11+0 - 13+6. så det kan ju vara några veckor emellan.
Jag tog blodprovet på 10+0 och kommer vara i 12+4 när jag gör ultraljudet imorgon. Du kan ta blodprovet samma dag som du gör ultraljudet om man missat det eller inte hunnit med det innan. Då får man inte den totala risken förrän efter en vecka när blodprovet analyserats.
Åh vad skönt att höra! Jag har ju nästan samma spann som dig emellan, blodprov 10+2 och UL 12+6.
Spännande med ultraljud imorgon! Är det första ultraljudet i denna graviditeten?
Åh vad härligt det låter!Mår himla bra
Inte illa, inte trött, känner mig stark som en oxe och njuter av solen. Så himla härligt!
Mår himla bra
Inte illa, inte trött, känner mig stark som en oxe och njuter av solen. Så himla härligt!
Åh nej, nu kommer illamåendet. Sitter på jobbet och hulkar så fort jag känner kaffedoft. Varför ska folk dricka kaffe för?!
Just nu skulle jag kunna gå genom eld för en kopp kaffe
Har inte druckit det sen jag plussa för 7 veckor sen..