Eller hur! Det är tur att man fick börja med en bebis och vänja sig i lagom takt
Haha ja verkligen
Det kan vara jobbigt med bäbis men de blir mer krävande och intensivare ju äldre dom blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Det är tur att man fick börja med en bebis och vänja sig i lagom takt
Äsch då. Kan man inte fostra dem likt en hund ?Haha ja verkligen
Det kan vara jobbigt med bäbis men de blir mer krävande och intensivare ju äldre dom blir
Äsch då. Kan man inte fostra dem likt en hund ?
Nej det är ju aldrig lugnt. När båda gått och lagt sig på kvällen är jag rätt slut fast då har jag massa annat som jag vill hinna med. Ikväll blev det ridning Jag och pålle ska och skämma ut oss på tävling nästa helg så nu måste vi trimmaHaha ja verkligen
Typ fast det är ju lite mer egen vilja på barn bara Och så blir det bakslag på var och varannan grej.Äsch då. Kan man inte fostra dem likt en hund ?
Förstår känslan och är imponerad (vi är inte ens i närheten av att klara att lämna bort henne över dagen), och vad spännande med valpen! Det bör finnas bildbevis redan imorgon .Jahapp då var båda ungarna lämnade hos mormor och morfar. Känns lite jobbigt att lämna bort min bäbis.....det är ju första gången och nu är det två nätter till och med!
Men dom fick kvällsmat när vi åkte hem och fick rapport sen att E somnat direkt dom nattat henne och J (som sover borta titt som tätt) hade fått fredagsgodis och börjat prata på att hon var trött och ville sova Så allt var lugnt! Men det känns konstigt
Förstår känslan och är imponerad (vi är inte ens i närheten av att klara att lämna bort henne över dagen), och vad spännande med valpen! Det bör finnas bildbevis redan imorgon .
Förstår känslan och är imponerad (vi är inte ens i närheten av att klara att lämna bort henne över dagen), och vad spännande med valpen! Det bör finnas bildbevis redan imorgon .
För hon har aldrig varit ifrån oss och vi är hennes trygghet.Varför skulle ni inte kunna lämna bort under dagen?
Ja en sådan resa är ju ingen höjdare för småttingar, skönt att det fungerar att lämna till mormor och morfar .Va rätt jobbigt hela dagen igår men det känns rätt okej nu när vi är på väg. Åkte strax efter 5 i morse Blir lättare eftersom vi kommer vara på språng hela dagen. Värre om vi skulle vara hemma bara.
Känner inget behov av att få barnvakt om vi inte absolut ska göra nåt, som nu när vi ska 100 mil på en dag. Blir lite mastigt för de små så då har dom det lugnare hos mormor och morfar
Förstår att det känns konstigt. Vi har inte haft barnvakt någonting ännu, förutom max någon timma när far- eller morföräldrar lekt med honom, och då hr vi ändå varit på samma plats hela tiden! Ska ha barnvakt om ca en månad några timmar på kvällen, det blir första gången för oss och det känns redan nu lite konstigt .Jahapp då var båda ungarna lämnade hos mormor och morfar. Känns lite jobbigt att lämna bort min bäbis.....det är ju första gången och nu är det två nätter till och med!
Men dom fick kvällsmat när vi åkte hem och fick rapport sen att E somnat direkt dom nattat henne och J (som sover borta titt som tätt) hade fått fredagsgodis och börjat prata på att hon var trött och ville sova Så allt var lugnt! Men det känns konstigt
För hon har aldrig varit ifrån oss och vi är hennes trygghet.
Nån gång måste man ju börja. Nån gång kommer mam behöva barnvakt vare sig man vill eller inte och då är de bra att dom är trygga med nån annan lämplig .. skönt att känna att bebis är trygg med andra än föräldrarna vid behov!
Fester? Vem har sagt att man lämnar bort barn pga fest? XDFast man måste inte börja när barnen är så små. Jag varken ville, eller behövde lämna bort stora dottern förän hon var 7 månader och då endast några timmar pga min brors begravning.
Jag valde bort fester och annat eftersom jag faktiskt inte ville lämna bort, gör detsamma nu.
Jag tycker man får känna efter när det känns lagom att lämna bort barnet, för egen del är det inte intressant på länge även om hon är trygg med andra.
Ja vet, men det lät på lo som att barnets föräldrar var dens endat trygghet ungefär och att de var pga de.lämnar för övrigt tråden nu, så tråkig attityd så fort man skriver nåt.Ja nån gång måste man ju börja, men när denna nån gång är är ju väldigt individuellt.
Vi har "lämnat bort" sonen en gång och det var när hans farmor var på promenad med honom en timma när vi var hemma. I dagsläget är det inte aktuellt att lämna bort honom en hel dag eller kväll. Visst ska vi "öva" men har verkligen tänkt att skynda långsamt.
Vad tråkigt att du känner så. Tycker att det överlag är väldigt trevlig stämning här och att alla håller god ton. Det kan ju vara så i @Lo_ s fall att det inte finns några aktuella barnvakter som barnet känner tillräckligt väl ännu och tolkade det som att det var en högst individuell bedömning av Lo_, rätta mig om jag har fel.Ja vet, men det lät på lo som att barnets föräldrar var dens endat trygghet ungefär och att de var pga de.lämnar för övrigt tråden nu, så tråkig attityd så fort man skriver nåt.