Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope och det gör ju inget alls det.Har ni fått tillbaka mensen än?
Nej, inte än.Har ni fått tillbaka mensen än?
Och jag köpte en body från PoP med rosa detaljer (kantband och muddar) och gulliga katter av exakt samma anledning. H har ju fått kläder från tre (kill)kusiner och det är mycket blått.Idag köpte jag en gubbkeps, mest för att det är så gulligt men även för att ställa till det lite för folk med tradiga åsikter om kön
Och jag köpte en body från PoP med rosa detaljer (kantband och muddar) och gulliga katter av exakt samma anledning. H har ju fått kläder från tre (kill)kusiner och det är mycket blått.
Och jag köpte en body från PoP med rosa detaljer (kantband och muddar) och gulliga katter av exakt samma anledning. H har ju fått kläder från tre (kill)kusiner och det är mycket blått.
Hehe, det har min sambo redan konstaterat men jag hoppas att det blir ändring på det nu när sambon har semesterKom hem till en pappa som konstaterat att flickebarnet blivit mammigt .
Han hade lite olika idéer om hur han skulle tackla problemet så jag hoppas det löser sigHehe, det har min sambo redan konstaterat men jag hoppas att det blir ändring på det nu när sambon har semester
Här har vi en ny favoritlek. Om man ligger i babynestet och mamma eller pappa håller upp den färgglada fjärilen man fick på bb på precis rätt avstånd så kan man slå på den som en boxningssäck Himmelriket för en liten pojke som nyligen upptäckt sina händer
Mamman och pappan som båda börjar få lite ont i armen (fjärilsarm?) funderar för fullt på om man kan tillverka någon ställning
Här har vi en ny favoritlek. Om man ligger i babynestet och mamma eller pappa håller upp den färgglada fjärilen man fick på bb på precis rätt avstånd så kan man slå på den som en boxningssäck Himmelriket för en liten pojke som nyligen upptäckt sina händer
Mamman och pappan som båda börjar få lite ont i armen (fjärilsarm?) funderar för fullt på om man kan tillverka någon ställning
Babygym?
Fy farao vilken ledsen tjej . Vaknade otröstlig och jättejätteledsen. DET hade BVC-sköterskan kunnat varna för. Sambon frågade specifikt eftersom han hade upplevt det med sin son för tolv år sedan men han sa att det inte brukade bli så. Telefonkö till 1177.