Apollo 13
Trådstartare
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2
Haha, fast du ligger ju knappt två månader efter mig också, det gör ju en hel del
Min tanke är att två veckor innan BF vill jag att ALLT ska vara klart eftersom det är fullt normalt att de kommer två veckor för tidigt eller senare. Det gör att allt ska va klart i början på mars. Sen är det som sagt så att jag vet att min käre make kommer ha hysterisk på jobbet sista månaden för att kunna vara borta två veckor efter förlossningen och det har jag räknat med att det kommer vara kaos minst hela feb vilket betyder att vi har typ januari på oss att styra upp allt. Så så mycket tid är det inte. Det blir ung din månad som du nämnde
Oj vad ni börjat köpa grejor Jag känner mig helt efter
Här är inget inköpt och kommer nog inte köpas förrän månaden innan. Eller ja, vagn ska vi iväg nu i januari och kolla tänkte vi, men allt övrigt ligger på is. Har inbokad Ullared resa 1 månad innan BF så...
Rummet skulle jag iofs vilja börja med - men så länge ovanvåningen inte är klar så agerar rummet som förråd...
Vi håller ivarje fall på med tvättstugan - vi har nu fått in en bänkskiva där att ha skötbädd på - samt torktumlaren har kommit in. Har även fått plats med en trådback att lägga blöjor och annan skit i
Haha, fast du ligger ju knappt två månader efter mig också, det gör ju en hel del
Min tanke är att två veckor innan BF vill jag att ALLT ska vara klart eftersom det är fullt normalt att de kommer två veckor för tidigt eller senare. Det gör att allt ska va klart i början på mars. Sen är det som sagt så att jag vet att min käre make kommer ha hysterisk på jobbet sista månaden för att kunna vara borta två veckor efter förlossningen och det har jag räknat med att det kommer vara kaos minst hela feb vilket betyder att vi har typ januari på oss att styra upp allt. Så så mycket tid är det inte. Det blir ung din månad som du nämnde
Senast ändrad: