Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lustgasen är trevlig, så länge man inte överanvänder den - då kräker man tydligen
Har även fått eda - min nya bästa vän herre gud vad skönt att kunna slappna av, fogarna är ok och bara vila. Helt plötsligt så tror jag igen på att detta kanske kommer gå bra
Öppen ca 5 cm för en timme sedan, kommer troligen inte göra fler sådana undersökningar iom min vestibulit.
Humöret är också mycket bättre nu - tack och lov. Tjoohoo!
Åhå då är det ju bebis på g riktigt snart! Hade inte hängt med på att du åkt in
Thyra har legat på magen nu och gymnastiserat på mage en lång stund, upp med huvudet i luften och titta sig omkringvtills orken tar slut och göra huvud-dykner på bröstet igen! (Tur mammas tuttar är mjuka!) och nu har hon somnat mitt i hymlande med benen rakt ut, stel som en pinne
Har ni tjejer instagram? Själv heter jag madlenisen där
Härligt att du är inne och har fått lindring Jag tänkte på den undersökningen när du berättade att du inte kan ha sex ens.. Håller tummarna för att bebis snart är ute
Heja Vilse! Hoppas du snusar bebis vid det här laget
Vad alla är flitiga med instagram och grejer, så långt har jag inte kommit, vilket jag kanske borde, som utbildad digital mediadistributör
Bloggen hittar väl alla till vid det här laget dock, om någon är intresserad av femtioelva miljoner bilder på Tova solhem.biz
Emelie Karlberg på facebook, där delar jag dock inte med mig av så mycket, maken är livrädd för att lägga upp bilder på tösen där.
Sambon är likadan gällande fb. Ett par enstaka har jag uppe. Tydligen äger man ju inte bilderna man laddar upp vilket gör att fb kan sälja bilderna vidare och hur kul är det? Jag skickar i privatmeddelanden och hoppas att det inte är samma sak
Jag har inte ens facebook... men nä där hade jag nog inte lagt upp bilder på barnet ändå. Det känns tillräckligt utlämnande med instagram trots att jag har bilderna privat. Jag har ju iofs skyddade personuppgifter pga ett ex, så jag är nog försiktigare än de flesta... Men ändå.
Att fb får rättigheterna till allt som läggs upp har ju varnats för sedan starten och det står även i användaravtalet. Även om man tar bort bilderna så finns de kvar så att säga.
Gravid - 1år
Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad.
September
9/9...
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.