Sv: Vårföräldrar 2013 #4
det är så häftigt att där är två små knytt där inne! den växer fort nu, tycker jag.
det är så häftigt att där är två små knytt där inne! den växer fort nu, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min senastemagbild btw lustigt att sf-måttet ligger så högt när jag inte är överdrivet stor.. Fick iof frågan på Ica idag om det var dags vilken sekund som helst.. Hon höll på o tappa hakan när jag sa att det är två månader kvar
Jo, det är väl så. På något sätt ska jag väl också klarar av detJa, fast det där med alla andra klarar det... man har ju som inget val. Jag tycker det är så himla bra att du får hjälp och att du delar med dig här. Det kanske är nån som blir hjälpt av det!
Ja jag låter väl kaxigare än vad jag är men jag är på gränsen till ett nervöst sammanbrott av att vara så här begränsad och det gör ondare och ondare för var dag som går, så mitt tålamod är inte stort...
Jag hoppas de hjälper mig......
Ett jättegrattis!! Hoppas allt gick bra?Vår lillkille bestämde sig för att komma aningen tidigare än planerat, vecka 36+3.
Ska vi hålla samma statistik som resten av svergie så innebär det måååånga dagars övertid för oss som är kvar... OgillaGrattis!!
Verkar vara kutym att komma i god tid om man är med på den här listan?
Fin mage*bild*
Ska vi hålla samma statistik som resten av svergie så innebär det måååånga dagars övertid för oss som är kvar... Ogilla :
Jag har också beställt en (lite lagom) för tidig bebis! Så nu måste ni andra verkligen kniiiiiipa!
Det låter som positiv anda! vad säger storasyster om tillvaron?
Jag är jättenyfiken på hur själva igångsättningen och förlossningen gick, vill du dela med dig?
Varför ska man dricka hallonbladsthe?
Jag har drabbats av boar-hysteri... måste akut bädda lilla sängen... känns som ett geni-drag för det uppstod lite diskussion i hushållet om vems säng det kan tänkas vara ...