Sv: Vårföräldrar 2013 #4
Konsigt nog så har jag själv också svårt att förstå hur jag kan vara så rädd. Visst att jag brukara kunna vara nervös vid nya grejor, men detta är ju löjligt. Och alla andra klarar ju det?!
Är oehört tacksam för all hjälp jag fått - hela jag är helt avslappnad på ett annat sätt nu. Och då har jag ändå mycket hjälp kvar att få
Du kanske ska ringa och förbereda BB redan nu på att du inte tänker åka hem utan bebis? Jag menar, så kan de ju boka ett rum till dig med en gång
Fantastiskt vad bra att du får hjälp!
Jag som "nojjar" men egentligen är helt orädd har svårt att förstå att du är så rädd, men jag fattar att det måste vara skitjobbigt och vad värt det är att du får hjälp! Tänk om du kommit till FL helt oförberedd..
Kan gott tänka mig att du var trött!
Visslan: Men fiiin!
Det är nio dagar kvar till den där sk. bedömningen för mig idag. Jag har börjat kalla den den för sk. för jag tänker INTE åka hem med bebis i magen ....
gick du över tiden med de andra? isåfall kanske vi kan göra sällskap?
Konsigt nog så har jag själv också svårt att förstå hur jag kan vara så rädd. Visst att jag brukara kunna vara nervös vid nya grejor, men detta är ju löjligt. Och alla andra klarar ju det?!
Är oehört tacksam för all hjälp jag fått - hela jag är helt avslappnad på ett annat sätt nu. Och då har jag ändå mycket hjälp kvar att få
Du kanske ska ringa och förbereda BB redan nu på att du inte tänker åka hem utan bebis? Jag menar, så kan de ju boka ett rum till dig med en gång