Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad smart att göra det så man kan ha det utomhus också! Vad har du för tyg på undersidan?
Misstänker att alla våra filtar och lektäcken kommer få sällskap av hundar... så de kommer behöva vara tåliga nog för att tvättas många gånger.
Vad fint! Åh vad jag längtar till sommaren!
Jag är faktiskt nästan lite nervös inför sommaren. Jag vill ju vara en såndär rolig mamma som är ute med barnet mycket men häromkring är det inte sådär jättekul att vara ute just nu. Med lite tur kanske det blir roligt när man har en bebis som tycker om utevistelse, annars får man väl ta helgsemestrar till Ingarö och Torpet (föreningsägt torp mitt ute i ingenstans, jag växte upp i föreningen och det är stora, härliga ytor att röra sig på). Sen lider väl inte bebis av att inte vara ute mycket när den är så liten och förhoppningsvis flyttar vi ju till hus eller bättre anpassad småbarnslägenhet så småningom.
Kl
Såg en pappa komma springande till dagiset på andra sidan gården här. Ungen flöög, eller hoppade, ur vagnen innan han sprang in och parkerade den och sprang upp för trappan till porten. Jag hoppas att jag aldrig måste ha så bråttom till dagis. Det såg inte alls trevligt ut.
Kanonfin filt Den har du säkert glädje av länge!
Jag vill att våren ska komma nununu! I natt hade vi -17 grader, det är liksom inte ok! Jag har dessutom legat vaken nästan hela natten för att jag haft så ont, inte ok det heller! Det enda bra med natten är att dottern sov hela natten i egen säng och kom över till mig när maken gick till jobbet, myys! Hon somnade om så gott att jag fick väcka henne strax efter 8 så hon skulle hinna äta frukost innan snälla morfar kom och tog henne till dagis.
Nu då?
Äääh. Fortfarande inte . Nu ger jag upp en stund
Nu då?
Äääh. Fortfarande inte . Nu ger jag upp en stund