Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du fått datum för bedömning än? Tycker mig minnas någon siffra men minnet är inte så bra. Du får säga till innan så vi alla kan hålla tummarna från tråden att det blir igångsättning omgående efter bedömningen
.
Fast effektiv smärtlindring är väl edan? Fram till krystvärkarna iaf. Man kan ju utföra kejsarsnitt under eda så all känsel är borta, men de brukar inte ha den uppskruvad så mycket.
Första gången tog den bort all smärta för mej i öppningsskedet, jag somnade av och till i tre timmar. Andra gången fick jag den för sent (läkaren var upptagen) och klarade mej helt ok med lustgas, något som smakade gammal tant första förlossningen men funkade toppen andra. Så i efterhand hade jag klarat mej på lustgasen andra gången och tänkte försöka det denna gången också.
Visst är nålen stor men man får (på Irland iaf) en bedövningsspruta först. Och det är ju i ryggen så man ser inget själv
Alltså.. Jag vet inte vad du blivit stungen av för gigantiska getingar, eller jag för minigetingar .. Men getingstick är ju ingenting jämfört med värkarna och att det kan hjälpa, och ffa utan biverkningar.. Så kände iaf jag.. Men jag klarade mig på lustgasen så det blev aldrig aktuellt ändå
För mig var Eda inte ett alternativ pga risken för alla biverkningar, ffa förlamning