Dejtingsiter är inte riktigt som riktiga världen heller, tyvärr. Umgås med folk som verkar trevliga istället tänker jag. I värsta fall så har du fått en lös bekantskap, i bästa fall en partner, och allt däremellan givetvis. Floskler säger ju egentligen absolut noll och ingenting om hur en person verkligen är.
Du har ju massor intressen när du väl tänker till, jag tänker att det kanske finns ännu fler som du inte ens tänker på.
Du har fått ganska många bra svar på varför folk har partner, de berikar ens liv. Ofta med saker som man aldrig hade hållt på med annars.
Alla män är inte sexgalna freaks. Det kan givetvis vara bra att ta upp en sådan sak i början, men det finns män som är helt ok med att ha sex sällan.
Detta skriver jag alltså för att du verkar som att du vill ha en partner, men inte riktigt vågar försöka hitta en på riktigt.
Kanske skulle du också försöka ta tag i att du blir så påverkad av vad främmande människor tycker? Jag kan själv känna igen mig i det, men främst när jag har PMS. Kan bli så upprörd att jag inte kan sova på natten om någon är "dum". Men bara vid PMS så då orkar jag inte riktigt jobba på det. Men försök gärna, alla kan vi bli bättre på att kommunicera tänker jag.
Sorry för lite rörigt inlägg. Jag försöker titta på en statistisk analys samtidigt och funderar på om de har beräknat med att de har gjort en pseudoreplikation eller inte och eh... Buke är roligare, så jag studsar lite fram och tillbaka. Fråga gärna om det inte är något du tycker är oklart.